Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 litt ensom her jeg sitter. Typen på hyttetur med sin far, sin datter og moren til datteren. (altså barn fra tidligere forhold) Var veldig positiv til denne turen i forkant, da datteren får mulighet til å bli kjent med sin farfar som hun ikke ser så ofte. Men nå ikke fullt så positiv. Fått en eneste mld på tre dager, og der skrøt han kun av moren til datteren, ikke et eneste lite kjærtegn til meg som sitter her hjemme gravid og hormonell =(
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Alle har vel sine tanker når mannen tilbringer mye tid med tidligere flmmer. Men du må bare tenke som så, at han er din, og dere venter deres barn (går jeg ut fra) og at han nok gleder seg til å komme hjem. Men at han pr nå bruker all sin tid og energi på datteren. Stol på ham, da sparer du deg for mange bekymringer. Ikke la hormonene knekke deg. Klem sendes din vei
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 men våknet til meldingen "hei kjære. håper det går bra der hjemme. Savner deg og magen din kjempemye. Om to dager er jeg hjemme hos deg igjenn. Elsker deg xx" så hjalp godt på =) HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 var jo det jeg sa til deg i går. Så bra du er bedre i dag. (nn 01,09)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå