Gå til innhold

reserve famile søkes. Gjerne beste foreldre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ingen fam, da min mor forlot meg da jeg bare var 3-4 år gammel..Jeg har hatt en tøff barndom,med mye vold fra min stemor og far osv.. Jeg er nå heldig som har et fint liv,med 3 friske barn som jeg forguder.Er alene med barna,og hadde vært veldig fint å hatt en famlie.

Er det noen der ute ,som er seriøse og omsorgs fulle som kunne tenke seg å blitt kjent med oss?? Ønsker kun seriøse svar..

Familesøkes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med NAV/barnevernet... De kan nok hjelpe deg med dette

Skrevet

Barnevernet?? Jeg klarer fint å ha unga alene..Det har jeg klart i 7 år nå.

Er det noe sted hvor det er sånn beste foreldre forum? Har hørt om et sted der mann kan søke etter private famile..

Skrevet

Sette inn en annonse i lokalavisen? Det bør vel være noen som ikke bor mange mil unna. Vi vet ikke hvilket fylke du bor i... men lykke til. Du har min sympati.

Skrevet

Hvor bor du hen da?

Skrevet

Hei :)

Jeg ville satt inn en annonse i hjemmet (bladet), las en artikkel der en gang om noen som søkte besteforeldre akkurat som deg:)) De hadde det kjempefint:)) Er sikkert mange som ikke har vært så heldige å fått egne barn som savner barnebarn og gledene som følger med barnebarn:))

Ikke minst er det jo sikkert ett savn fra barna dine...

Ønsker deg masse lykke til :))

Skrevet

Ta konakt med barnevernet/sosialtjenesten i kommunen. De har avlastningsfamilier. Grunnen til at jeg anbefaler sosialtjenesten, er at de familiene er kvalitetssikret, men om du velger å annonsere kan du være heldig, men du kan også treffe på gærninger..

Skrevet

Sjekk om det finnes Homestart i kommunen der du bor ;)

Skrevet

Ser det er flere her som tror HI er ute etter avlastning. Men som jeg skjønner det vel ikke det hun er ute etter.

Det er forskjell på å ha besteforeldre som mor og barn kan tilbringe tid sammen med, og på å ha avlastningsfamilie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...