Gå til innhold

Dødsulykke på utdrikkingslag.. igjen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tragiske greier.. Jeg får vondt langt inni hjerterota!

Stakkars kommende brud. Uff, jeg har ikke ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, forferdelig...

Skrevet

Det er tragisk ja, men det står ingen plasser at det var brudgommen som døde, ihvertfall ikke i den artikkelen.

Skrevet

Brudgommen døde etter noen timer på sykehus. Greier ikke å forestille meg hvor vondt det må være for bruden. De skulle gifte seg i slutten av juli leste jeg.

Skrevet

Helt forferdelig!

Jeg synd så synd i denne bruden.

Noen som vet hvem Brudgommen / Bruden er?

Kommer ifra trondheim, og lurer på om det er noen kjente.

Skrevet

Helt forferdelig. Tankene mine går til de etterlatte.

Skrevet

Det er helt tragisk.

Brudgommen hadde trolig aldri satt seg i det flyet hadde det ikke vært for det hjerneløse påfunnet av kompisene.

De som har fulgt litt med vet at mikrofly er risiko.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...