Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Tragiske greier.. Jeg får vondt langt inni hjerterota! Stakkars kommende brud. Uff, jeg har ikke ord.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1504832.ece
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Det er tragisk ja, men det står ingen plasser at det var brudgommen som døde, ihvertfall ikke i den artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Brudgommen døde etter noen timer på sykehus. Greier ikke å forestille meg hvor vondt det må være for bruden. De skulle gifte seg i slutten av juli leste jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 http://www.opdalingen.no/lokale_nyheter/article5188823.ece
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Helt forferdelig! Jeg synd så synd i denne bruden. Noen som vet hvem Brudgommen / Bruden er? Kommer ifra trondheim, og lurer på om det er noen kjente.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Helt forferdelig. Tankene mine går til de etterlatte.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Det er helt tragisk. Brudgommen hadde trolig aldri satt seg i det flyet hadde det ikke vært for det hjerneløse påfunnet av kompisene. De som har fulgt litt med vet at mikrofly er risiko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå