Gå til innhold

Drikki fra Nestle!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk masse vareprøver på Drikki med hvete og fersken i posten i dag (fra Buzzador). Lot lille gullet smake på det, og hun smattet det i seg! ;)

Og lille gullet er i grunnen ganske kresen og liker puppen aller, aller best. Selv om vi stadig prøver med både grøt, frukt og middag..

Ble så glad da noe endelig falt i smak!

 

Hun er straks 8 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den gamle drikkien deres smaker ihvertfall dritt.

den er det eneste sønnen min ikke heller i seg.

Skrevet

Den har vi ikke prøvd.. Hva smaker den? HI

Skrevet

Jeg var også buzzador for Drikki!

Helt supert mellom-måltid!! (men ungen på 9 mnd tåler vist ikke 8mnd Drikki)

 

Supert å bare tømme over på flaske og gi :)

Skrevet

er den like tykk i konsistensen som den gamle??

 

måtte jo blande den ut i rismelk for at den skulle være drikkbar

Skrevet

Ja det er den, men er fullt drikkbar fra flaske! Begge mine har fått i flaske, ingen problemer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...