Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Fikk masse vareprøver på Drikki med hvete og fersken i posten i dag (fra Buzzador). Lot lille gullet smake på det, og hun smattet det i seg! Og lille gullet er i grunnen ganske kresen og liker puppen aller, aller best. Selv om vi stadig prøver med både grøt, frukt og middag.. Ble så glad da noe endelig falt i smak! Hun er straks 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 den gamle drikkien deres smaker ihvertfall dritt. den er det eneste sønnen min ikke heller i seg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Den har vi ikke prøvd.. Hva smaker den? HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Jeg var også buzzador for Drikki! Helt supert mellom-måltid!! (men ungen på 9 mnd tåler vist ikke 8mnd Drikki) Supert å bare tømme over på flaske og gi
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 er den like tykk i konsistensen som den gamle?? måtte jo blande den ut i rismelk for at den skulle være drikkbar
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Ja det er den, men er fullt drikkbar fra flaske! Begge mine har fått i flaske, ingen problemer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå