Gå til innhold

Hvor mye kan en forvente av samboeren sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på ferie med foreldrene mine og sønnen min som jeg har fra tidligere forhold. Her på stedet vi er har de arrangert et stort beachparty og jeg har sagt til samboeren min at jeg skal være med. Iløpet av kvelden så drikker han seg godt full. Vi tar turen bort mot partyet, men jeg syns han er lite kjekk å være med når han er så full at jeg snur og går hjem.... Får jo skikkelig kjeft for det... Men jeg gidder ikke være med han når han er så full... er det meg eller andre som er enig? Er jeg skikkelig sjip med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du er kjip med han! Han burde jo heller vise litt måtehold når dere er på ferie med barn, og ha forståelse for det at det er faktisk utrolig uutholdende å være med fulle mennesker når en selv er edru.

Forstår deg veldig godt jeg!

Skrevet

Jeg er enig med deg i at det ikke er noe særlig å være sammen med veldig fulle folk og tenker at du ikke forventer for mye hvis du ønsker at samboeren din skal ta det litt med ro så lenge du er gravid. Dessuten er det vel greit at han ikke er syk dagen etter hvis dere har med dere barn... men jeg tror ikke du kan forvente at han skjønner dette helt av seg selv. I stedet for å bli sur og forlate festen hadde det kanskje vært bedre for dere om dere hadde snakket sammen på forhånd og at du fortalte han før han begynner å drikke, hvilke ønsker du har og hvorfor?

Menn må noen ganger ha det inn med teskje vet du hehe;)

Skrevet

eg syns ikkje det er noe gøy å være med mannen når han er full.. blir mer irritert på han.. dette uansett om eg er gravid eller ikkje.. kan drikke litt med måte syns eg!! og når en er på ferie med barn så bør en iallefall kunne holde seg på matta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...