Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 I hvilken sammenheng brukes det? Aldri hørt ordet, og det har knapt google og.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 jeg har vært ute med en englskmann et par ganger. i dag fikk jeg sms hvor det stod "you are my orbitville, when can i see you again?"
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Merkelig uttrykk, aldri hørt før, og tviler på at det brukes noe særlig... Da hadde i hvert fall google gitt bedre søkeresultater.
Sweet Amber Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Jorda går i bane rundt sola. "the earth orbits the sun" Verdenen hans sirkulerer altså rundt deg. Gratulerer da...;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå