Gå til innhold

Spiser du mye frokostsalat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæfornoe??

 

frokost salat???

 

vanlig salat til frokost du mener???

Skrevet

Det hvite guffet i glassbeger med grønt lokk? Jeg spiste mye av det før, under ost.. Elsket det! Men, det er dessverre veldig kaloririkt. Det er laget av en ostetype som er rik på fett. Det er med andre ord ingen slankemat.. Men direkte usunt er det vel ikke, med tanke på at det vel er en sunn type fett, og kalsium osv..

Skrevet

Nei, og heller aldri smakt. Men det er ikke direkte sunt, på samme måte som italiensk salat ikke akkurat er kalorifattig.

Skrevet

Spiser ikke frokostsalat særlig ofte, men synes det smaker kjempegodt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...