Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Når en ikke har barn selv, så er IKKE andres unger interessante, dette har jeg selv erfart og hørt mange si. Nå har jeg selv fått barn, og lurer på om jeg skal opprettholde kontakten med mine barnløse venninner, for jeg VET jo hva de tenker om barnet mitt. Det er ikke kjekt å dulle og styre med barnet når en vet at disse veninnene har null glede av å vitne det, og ønsker barnet vest og ned. Vi er rett og slett ikke i samme kapittel i livet lenger...er det poeng i å holde kontakten da? Føler jeg bare venter på at de skal få unger sjøl nå, før jeg orker å ha noe med de å gjøre..litt stygt men sånn er det..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Du kan se hvordan det utvikler seg. Jeg kjenner flere som ikke har barn, men som er levende interesserte i babyer fordi de har passet babyer veldig ofte som ungdommer, og har stor interesse for tantebarna sine. Det er ikke måte på dikking og dulling på disse to! Men i den perioden da det var snakk om fødselsmåter og smertelindring, kjedet de seg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå