Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 selfølgelig suger jeg mannen.... Ikke for å være frekk, men dere høres litt blonde og underdanige ut..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 De er nok ikke så smarte, nei. Men de som sier: "SelVfølgelig suger jeg mannen" er smarte
Villa Perlesukker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Så de som suger mannen sin er underdanig?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 nei, men de som svarer "selvfølgelig gjør jeg det" er ikke nødvendigvis en selvfølge Gratulerer som huseiere =)
Sweet Amber Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Ja, fysj, moderne, smarte og selvstendige kvinner har ikke sex annet enn ved eggløsning og da kun misjonærstilling . Oralsex er kvinnemishandling. Bortsett fra hvis mannen utfører det på kvinnen da. Da er det greit...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Hun tror sikkert at bare fordi hun ikke liker det, betyr det at alle vi andre føler oss tvunget til å gjøre det.... Er menn underdanige og blonde når de slikker dama si som en selvfølge? Isåfall har jeg bare vært sammen med blonde og underdanige menn...
Villa Perlesukker Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Takk for det Å hehe nei det er jo ikke en selvfølge. Men om mannen liker det og man ikke har noe å si på det selv er det jo fint å gjøre det for han da Slik som at jeg synes det er deilig å få en times massasje 2 ganger i uken før jeg sovner
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 ja jeg er min mann underdannig når jeg suger ham... og han er meg underdanig når han slikker meg... mer fjollete uttalelse skal man lete lenge etter HI...men sånn er det å være på forum med tenåringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå