Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hva heter moren og tantene dine, hva heter mannen din, ungene, brødrene, tremenningene, hva jobber du med, hva jobber mannen din med, hvilken bhg. går ungene i, hvor bor du, hva heter ungene, hvor gamle er de? Tror faktisk det er noen syke mennesker her inne som arkiverer alt de vet om de andre her, kanskje for å finne nick'et til eksen's nye venninne, svigersøstre, naboer e.l Jeg synes i allefall ikke det er int. å vite hva tantene til de andre dibberne heter!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 mamma: Gerda pappa: Kårstein Tanter: Liv, Grethe, Gunda og Sofie Onkler: Gard, Bård, Carosander Søster: Lise- Lotte Bror:Morten-Martin Mannen: Kai-Jack Barna: Teddy-Bjørn, Trym, Aexandra, Jonny, Ronny og Ramona De tre minste går i Sukkerspinntoppen bhg. De tre største går på Kulerunn skole. Vi bor østen for sol og vesten for måne, og første vei til høyre. Så nå vet sikkert alle hvem jeg er.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Mannen min heter Kåre Jonny Ungene heter Jonny-Roger, Emma Emilie og Theo Carosander, og de er 4,3 og 1 år. De går i Itt no knussel-barnehage. Brødrene mine heter Åsulv og Gaute. Åsulv er gift med Mærtha, og Gaute er sammen med Juan Pedro. Søstrene mine heter Gunella og Petrina og er gift med et brødrepar som heter August og Augustin. Jeg jobber som septiktank-tømmer, og mannen min jobber som hjernekirurg og er flinkest i landet!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 hahaha.. lo godt når jeg leste overskriften... saklig spørsmål
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Moren min heter Milly Tantene heter Molly og Mandy Mannen min heter Fant Ungene mine heter Ole Dole og Doffen Brødrene mine heter Helan og Halvan. Tremenningene heter Knoll og Tott Jeg jobber som heks Mannen min er spion Vi bor her Ungene er i sin verste alder og går i barnehage i Villa Villekulla
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Mannen min heter Jon Tarvald Barna mine: Anne, Sverre og martha Søstra mi heter Solveig, hun er gift med Annar Barna deres: Sunniva og Carl Peder Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå