Gå til innhold

Tips til dåpsgave (guttebaby)?


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest brukt av hva vi fikk på vel være bestikket (fikk både sølv og stål) og servisesettene.

 

Ellers har vi satt pris på fondene som vi har fått til begge ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor mye penger du tenker å bruke..

 

Den gaven jeg ble mest fornøyd med var en håndmalt stol med navn, vekt, lengde fødselsdato og dåpsdato. Kjøpte i i dåpsgave nå selv til sønnen til kusinene min. De koster fra 850 tror jeg..

 

http://tusserogtroll.no/page/products/126841/

 

http://tusserogtroll.no/page/5381/

 

Ellers fikk sønnen min en stjerne oppklat etter seg, eventyr- og sangbøker, sølvrammer (ønsket dette), penger, en sparebøsse and.. la også inn et ønske om det.. ellers fikk han noen gameldags barnebestikk i samme mønster som bestemor hadde da hun var liten

 

Og noe av de vanlige gavene de har hos gullsmeden.

 

Håper det hjalp noe;)

 

Kjøpte selv en vanlig bred sølvramme med gravert navn og dato til han, også et pledd med navn, vekt, lengde og dato fra denne andressen:

 

http://pledd.net/index.php?nr=90&case=4&id=153&idkategori=7&startrow=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- barneservice (f.eks villeroy og boch) med tallerken, kopp og dyptallerken

- rørospledd

- tripp trapp e.l.

- sengesett

- gyngehest

- bilde/litografi til barnerommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullsmeden har mye fint i en babyserie fra Twinkle Twinkle!

Gjelder både fine fotoalbum med tinn og fløyel, dåpsrull der du kan få inngravert navn og dato, sparebøsse, beholder for første tann og hårlokk osv.

 

Ellers er det koselig med en klassisk eventyrbok, a la Asbjørnsen og Moe.

 

På nettet kan en og bestille et babyteppe der det står navn og dato + fødselsvekt o.l.

 

Myyye fint med andre ord! Fikk disse tingene til min sønn og syns de var utrolig flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.babydesign.no

De har kjempe fine barneservise. Du kan bestille med både navn og fødselsdato/dåpsdato på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

www.pledd.net er den eneste butikken i Norge som selger spesielle, unike og eksklusive baby pledd for små barn!

 

Pleddene passer veldig fint for dere som har barn selv, eller andre som har venner med barn eller småbarn i familien. Man får velge mellom rosa eller blå, og pleddet blir produsert med navn på barnet, fødselsvekt, lengde, dato og hvis man ønsker det er det også mulig å ha en legge til en personlig hilsen på pleddet.

 

Dette er en fantastisk gave som varer livet ut, passer fint som både dåpsgave, julegave, bursdagsgave eller bare som en "liten" oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...