Gå til innhold

Litt selvskryt jah...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden påske har jeg gått ned 10kg!:D

 

Er storfornøyd med omlegging av kosthold og livsstil. Har brukt vektklubben store deler av veien, noe som har funket utmerket for meg!

 

Nye mål er da 173cm høy og 68kg :)

Inn 10cm rundt midjen og ser ikke lenger gravid ut (jippi!) :)

 

...det verste er vel at det i grunnen har vært utrolig enkelt, så ikke fatter jeg hvorfor jeg ikke har gjort dette tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Kjempebra jobba frøken/frue! :)

 

Er det ikke deilig?

Skrevet

Takk!:) Det gjør godt i både kropp og sjel så dette vil jeg absolutt anbefale alle de som har noen kg til overs..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...