Gå til innhold

Flere som har opplevd svært tidlige symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gravid 2 ganger, 1. gangen resulterte i en baby og andre gangen mista jeg i uke 6. Den siste gangen merka jeg symptomer omtrent bare dager etter unnfangelse, type halsbrann, murringer, kvalme og markerte blodårer på brystene.

Denne mnd traff vi eggløsninga. Det er nå 5 dager siden og symptomene er de samme. Jeg lurer jo fælt på om jeg er gravid for det "føles" jo veldig sånn...

Flere med tidlgie symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, det var tidlig. Første gangen ante jeg ingenting og mista i uke 16 (fant ut av graviditeten i uke 12)

Andre gang hadde jeg vondt i puppene 2 uker etter unnfangelsen.

Skrevet

Jeg var kvalm allerede før det var gått en uke etter unnfangelsen (1 uke før forventet mens), men det utviklet seg til ekstrem svangerskapskvalme da så jeg reagerer nok veldig på hormonene i kroppen.

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen for en uke siden.. Er full av symptomer.. Håper det bare er innbildning og at mensen er på tur...

Skrevet

jeg også veldig tidlig. bare dager om å gjøre her å. så da testet jeg i tilfelle og ble faktisk positivt bare etter 1 uke på graviditetstest hjemme.

Skrevet

Jeg er i mitt femte svangerskap, men har bare ett barn i tillegg til hun i magen.

Dette og det forrige svangerskapet oppdaget jeg allerede 3-4 dager etter unnfangelsen. Jeg kjente at noe skjedde i magen, rett og slett, og drømte om det også. Moren min hadde det på samme måte da hun ble gravid med meg også, så det er ikke umulig..

Skrevet

Jeg merket det 9 dager etter unnfangelsen. Da kunne jeg rett og slett ikke ligge på magen lenger gr. ømme bryster. Da begynte jeg å tenke over om det kunne være andre symptomer på en graviditet, og da kom jeg frem til at jeg hadde vært veldig mye på toalettet, og at jeg var mer trøtt enn vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...