Gå til innhold

Liker dere øl??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drukket noen liter i mine ungdomsår men jeg liker det virkelig ikke!

Så når jeg ble litt tørr bak øra slutta jeg med piningen :D

 

Dere, nyter dere ølet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyter det just nuh:)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Nei, liker ikke øl.

Skrevet

Æsj, nei.

Men drikker det alltid på nach. Skjønner aldri hvorfor, for det ender alltid like ille.

 

Jeg er 20, så jeg piner meg enda:P

Skrevet

loving it.

 

Men har det som du forteller med vin.

Drikker det, men liker det egentlig ikke særlig

Skrevet

Veldig glad i øl. Mørkt, lyst, lager eller ei, spiller ingen rolle.

Men er en sucker for det lyseste ølet, feks corona med lime. Nydelig!!

Skrevet

Jeg kan på nød drikke en iskald Heineken :D

Men har servert endel Corona, den er godt likt :)

Skrevet

Hater øl. Drikker jeg, er det vodka, enten med appelsinjuice eller bitter lemon.

Skrevet

Sjelden jeg nyter alkohol, men har blitt "flinkere" til å kunne ta meg et glass med kosevin eller en iskald øl når jeg er tørst.. Gubben bruker øl som tørstedrikk når det er varmt og han jobber ute, så han prøver å få meg til å drikke mer.. Sikkert så det ikke skal se ut som om han er en alokoholiker..hehe ;) Men helst får jeg bare en slurk av hans boks, for jeg greier ikke å drikke opp en hel halvliter selv før den blir varm..

Skrevet

Ja, absolutt! En iskald Hansa er ikke å forakte :) (men Tuborg, Corona eller Urquel (?) går også an)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...