LadyLuck & Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 storkoser jeg meg med et kinderegg =) Greit, vet jeg er under utredning for såkalt "sukker allergi" men må nå få kose meg litt jeg også. Og om jeg ikke spiser det, kommer bare ungene til å krangle om det i morgen =P
♡ A & E ♡ Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Man må ofre seg for ungene vet du Og så lenge det ikke er påvist sukker allergi enda så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå