Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Vi traff hverandre på et utested. Såkalt brun pub... Så fulgte han meg hjem og det ble litt klining Etterpå skrev vi litt sms og møttes etter 3 dager hjemme hos meg. Gikk kanskje ei lita uke før vi ble orntlig sammen...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 På videregående.. Har vært sammen i 12 år nå, og gift i 6:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 da jeg bytta skole på barneskolen. Hadde ikke sårlig med hverandre da, men hadde jeg vist det jeg viste nå hadde jeg kapra han allerede da ;-)
mamman t go`gutta Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 På nettet!!! Og skjems ikke over det :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Ute på byen, faktisk på herretoalettet!! (pga den vanlige milelange køen på damedoen)
Villa Perlesukker Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 På en fest hos en venn. Han hadde blitt lovet søte jenter og jeg ble dratt med av ei venninne som hadde lovet meg kjekke menn haha Så etter noen uker ble vi sammen.....
Ugl@ Skrevet 10. juli 2010 #12 Skrevet 10. juli 2010 En god venninne av meg lurte meg inn på Spraydate, jeg lagde en profil og det ble et par dater, der en av datene ble et kort forhold, mista troen på nettdating etter dette, men hadde fortsatt kontakt med en hyggelig og artig skrue jeg hadde blitt kjent med der inne. Etter et års tid bestemte vi oss for å treffes på cafè, ble full klaff rimelig kjapt og nå har vi to fine jenter og er gift. Skammer meg slett ikke over hvordan jeg møtte mannen min, hadde neppet truffet ham hvis jeg ikke hadde opprettet den profilen, han hadde da flyttet herfra og hjem igjen, jeg flyttet innover til ham, så etter to år flyttet vi hit til min hjemplass og kjøpte et hus i lag.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 10. juli 2010 #13 Skrevet 10. juli 2010 På trappa til mine foreldre. Jeg hadde vært hjemme på kaffe og kakebesøk, og møtte min bror og hans venn idet jeg kom ut ytterdøren. Blikkene møttes, og tror aldri jeg har brukt så lagt tid ned den trappen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #16 Skrevet 10. juli 2010 På Lille smuget. Jeg fikk hans tlf nr. og ringte han dagen etter for å avtale date. Nå er vi gitf på 5. året med to fine unger:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå