Gå til innhold

Hvilken trille skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt en trille til ei på et halvt år. Med god trillekomfort, mulighet for å legge ned setet og grei plass under... Er helt lost i trillejungelen, hvilke merker er det som gjelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte Carena easy vognen vi hadde før,den er lett å legge sammen og har stooor plass under,får to fulle handleposer under der,andre syns de er simple men vært veldig fornøyd vi.Søk på finn.no,der får du brukte for ca 500 kr :)) Fin i flere farger også.

Skrevet

Jeg har ikke helt samme mening som hun over her. Hatet nemlig vår carena easy og syntes den var vond å trille. Den er billig, ja, men noe annet positivt er det ikke å si om den.

Jeg vil tipse deg om peg perego pliko. Den koster litt, men er fantastisk god å trille. Den har full liggestilling og er lun og god. Det er i tillegg integrert søskenbrett, noe som er helt supert om man har søsken. Den selges rimeligere på ping pong online enn i norske butikker. Jeg kjøpte min pent brukt for 1500kr.

Ellers har jeg hørt mye skryt av maclaren tecno xt. Ifølge butikkmennene er disse og peg peregoen "trillenes rolls royce"..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...