mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Jeg skulle hatt en trille til ei på et halvt år. Med god trillekomfort, mulighet for å legge ned setet og grei plass under... Er helt lost i trillejungelen, hvilke merker er det som gjelder?
En liiiten til. Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Jeg likte Carena easy vognen vi hadde før,den er lett å legge sammen og har stooor plass under,får to fulle handleposer under der,andre syns de er simple men vært veldig fornøyd vi.Søk på finn.no,der får du brukte for ca 500 kr ) Fin i flere farger også.
flypapir Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har ikke helt samme mening som hun over her. Hatet nemlig vår carena easy og syntes den var vond å trille. Den er billig, ja, men noe annet positivt er det ikke å si om den. Jeg vil tipse deg om peg perego pliko. Den koster litt, men er fantastisk god å trille. Den har full liggestilling og er lun og god. Det er i tillegg integrert søskenbrett, noe som er helt supert om man har søsken. Den selges rimeligere på ping pong online enn i norske butikker. Jeg kjøpte min pent brukt for 1500kr. Ellers har jeg hørt mye skryt av maclaren tecno xt. Ifølge butikkmennene er disse og peg peregoen "trillenes rolls royce"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå