Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 noen som er på jakt etter noen her inne i dag?? Hva hetar morra di? hva heter tantene dine? Hva heter mannen/samboern din? Høres ut som om noen er ute etter en bestemt person, uten å ville avsløre seg selv
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 snek seg inn en liten skrivefeil Samboeren skulle det være...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Er du redd for at folk skal finne ut hvem du er eller?
Tonita Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Lurer virkelig på hvem som gjemmer seg bak anomymknappene siden folk er så skeptiske med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå