Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Drar på ferie i morgen, men føler at jeg må gå noen runder med meg selv her og virkelig smøre tåldmodigheten min (ikke min sterkeste side!) Skal møte hele hele svigerfamilien. I morgen er vi på reise fra 12, og ikke fremme før 21.30. Allerede ringer svogers og forteller at de har har bestilt bord til i morgen. Forteller at vi ikke skal ut å spise, da den yngste på 2 år er utslitt på det tidspunktet. Ok, men møte dem må vi - vi må jo sees første dagen, sier de mens de ler av de "dølle" tendensene våres. HALLO - hvilken glede har noen av oss av en stuptrøtt toåring som kommer til å gå inn i hypergir?? Og dette er mennesker som har relativt små barn selv (men selvsagt, ingen rutiner.) Måtte bare få det ut, nå skal jeg øve på Mona Lisa smilet mitt og det lett fraværende uttrykket i øynene.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Noen ganger er det fint ikke å ha for strikte rutiner ja. Deilig med barn som kan tilpasse seg :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Enig det, og leggetidene blir selvsagt justert mens vi er på ferie. Men en toåring har ikke noe ute å gjøre kl 22 etter en lang reisedag, heller ikke jeg. Dessuten prefererer jeg et barn med rutiner, enn å ha en 7 åring som fortsatt ikke har lært seg å sove alene - og sover sammen med foreldrene sine hver natt. Da er jeg jammen glad for at alt fungerer her 350 dager i året, og så får vi heller dra hjem litt tidligere på kvelden de få dagene vi er på ferie i året:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå