plastblomst♀♂♂ Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Synes selv at jeg støvsuger litt for mye, i dag ble det tre ganger. Som regel to ganger om dagen på denne tiden av året og en gang om dagen ellers. Dette gjelder fellesrom da, stue, kjøkken, gang og vaskerom (som har dør fra gangen). Soverom og andre rom med mindre aktivitet i blir støvsugd en gang i uka eller etter behov. Jeg klarer ikke å slappe av med smuler på gulvet på kjøkkenet og småstein og lignende som kommer inn nå som ungen flyr inn og ut av inngangsdøra og terrassedøra mange ganger hver dag. Det er jo så fort gjort, men føler likevel at jeg overdriver denne støvsugingen litt... Hva med dere?
mamma >to gull Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Oi, det var da veldig ofte.. Her blir det støvsugd par ganger i uka..Nå tåler jeg litt smuler og litt sand i gangen jeg da..hehe..:-)
simba>>>3gutter Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Når det trengs, akkurat nå ikke så ofte fordi vi holder på med å pusse opp. Ellers fra flere ganger om dagen til engang i uka
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Tja.. som regel 2 ganger i uka, men nå om sommeren som det er mye inn å ut gåing barbent osv så blir det ofte en 3 gang. I tilegg går jeg mye barbent og da kjenner jeg lettere om det er smuler etc på gulvet og det får jeg skikkelige frysninger av
Ugl@ Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Annen hver dag på sommeren, hver dag på vinteren siden vi er mer inne og kattene er mer inne da.
rima Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Nesten hver dag. Men ikke over hele huset. Blir mest stua og kjøkkenet som får en omgang med støvsugeren. Resten av huset tas en gang i uka sånn ca.
Gjest datatyven Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Når det trengst, når vi har tid og energi.
HTC Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Hørtes mye ut og slitsomt ut. Hos oss kommer vaskehjelpen en dag i uken. Hun støvsuger og vasker alle gulvene. Utover det har vi en liten støvsuger som står på kjøkkenet som ble kjøpt på tvshop og den tar vi opp de verste smulene rundt kjøkkenbenk og spisebord hver dag. Resten av huset rører vi ikke med støvsuger medmindre støvdottene truer med å spise oss. Kaaanskje vi tar en ekstra runde med støvsuger om det er behov og vi får besøk.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Inntil nylig støvsugde jeg stua, kjøkken og gangen 1-2 ganger pr dag når vi går inn og ut hele dagen. MEN så kjøpte jeg meg tråmopp på Europris, og etter det så støvsuger jeg KUN teppet under sofaen:) Jeg svinger moppen tørr over gulvene flere ganger om dagen istedetfor, mopper alt i en haug og tar det opp med feiebrettet. Gjort på 1,2,3 og får med meg alt av smuler og brask:) Også våtmopper jeg en gang i uka ca. Kan anbefale en sånn tråmopp på det aller varmeste, min er 60cm og er mye lettere å håndtere enn en støvsuger, den står hele tiden klar på vaskerommet vis a vis kjøkkenet.
Sweet Amber Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 hehe, da skal jeg ikke klage på at det må støvsuges her hjemme nesten hver dag. Med en barnehageunge som tar med seg en kvart sandkasse hjem hver dag og en nyfødt som jeg ikke vil at skal puste støv blir det temmelig ofte ja:) Trodde jeg. Skjønner nå at jeg er litt sløv;P
trollmamma Skrevet 10. juli 2010 #11 Skrevet 10. juli 2010 Støvsuger kjøkken, stove og gang kvar dag. Koster under/rundt kjøkkenbordet etter kvart måltid. Støvsuger soverom 1 gong i veka, 2 av soverommene to goner i veka pga støv/middallergi. Loftstove og kjllerstove 1 gong i veka. Resten av huset -ved behov.
Strandloppa og lillebror Skrevet 10. juli 2010 #12 Skrevet 10. juli 2010 Å kjære vene, nå føler jeg meg skikkelig uhygienisk! Er det bare jeg som støvsuger max en gang i uka, noen ganger sjeldnere? Føler i grunnen ikke at vi har et møkkete hjem. Har en liten tass på ett år. Når hun var baby, pleide jeg å koste gulvet i stua hver dag, spesielt når hun var i den fasen at hun skulle slikke på gulvet og alt annet. Nå er det liksom ikke så nøye lenger. Noen flere som meg eller?
Mammapudding Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Støvsuger en gang i uka, av og til oftere om det trengs.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Vi støvsuger en gang i uka... og så over med den lille håndstøvsugeren på kjøkkenet og slikt ved behov:) Jeg syns hver dag og ikke minst flere ganger hver dager høres voldsomt mye ut.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Ønsker meg en håndstøvsuger! Støvsuger ca hver 3 dag, og etter behov. Vi bor i første etasje med veranda ut mot hage og bakgård, så det blir mye ut og inn om sommeren, og da mye sand og annet bøss. Greit å ha det litt støvfritt på gulvet siden minsten er en del på gulvet
trollmamma Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Grunnen til at eg støvsuger såpass ofte, er fordi eg har 4 barn + diverse venner som eter, springer inn og ut og leiker inne. Da blir det mykje støv og skitt.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Jeg støvsuger minst en gang om dagen, noen ganger to. Vi har veldig gammelt hus, så det blir støvete med en gang. Pluss at det er veldig mye sand ute som vi drar inn hele tiden. Jeg tåler ikke å tråkke i noe på gulvet
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 Støvsuger huset ca 2 ganger i uken.Men har en sånn grei liten en som jeg feier over kjøkken og gang med når det er behov for det,sånn 1-2 ganger om dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå