Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hvordan er det med besøk der? Vet at på en del andre barselhotell er det kun far og søsken som får komme, me hvordan ligger det an på levanger?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Står jo ingenting på hjemmesiden deres heller.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Regner med at det er lov å dra på besøk dit.. Men kommer du utenom besøkstid, kan du vente deg mange stygge blikk fra idiotene som jobber der!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Det er en grunn til at det er besøkstid, de vel ikke idioter de som jobber der for det!! Skulle gjerne sett at det kun var far og søsken som fikk komme, så hadde man kunnet få litt fred der inne de få dagene man skal være der. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Lykke til der borte! Håper du er så heldig at du treffer på smilende mennesker der borte! (gjorde nemlig ikke jeg,...) Er jo bare å be om å ikke få besøk om du vil slappe av de dagene...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Pappaen var iikke helt eig i ike-besøk..så måtte gi meg der. Håpr jeg får barselhotellplass igjen, da trenger jeg ikke forholde meg til de som jobber der med mindre jeg vil. hadde super jordmor sist, men det er jo en god stund siden da..H
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Så bra at du hadde ei super jordmor sist! Håper du har like flaks denne gangen! Til syvende og sist er det jo du selv som bestemmer om du vil ha besøk eller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå