Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det innevær så jeg og snuppa spiste is på kafè mens pappan var hjemme og sov.

Besøk av nabogutten da vi kom hjem.

Grøt til middag, lørdagsgodt og pizza til kvelds.

Ikke så spennende, men deilig med tid sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på spinningtime intervall og trilla med lille piraten. Sovet på sofaen. Mannen laga middag og jeg åt. Piraten har turna i senga si i 2 timer nå og kanskje blir det stille nå.

Jeg spiser saltstenger og ser tv uten lyd faktisk..

Skrevet

Vi har vært på Norwegian Outlet og en rusletur i hovedstaden etterpå:-)

Deilig bare gå der og tusle i fint vær og masse folk var det og:-)

Så har vi lekt litt ute:))

Skrevet

Ingenting frem til jeg fikk mini igjen :o) Da koste vi oss litt og gikk på besøk til min bror, hjem og så kaptein sabeltann for ca 100 gang, han til køys og mor rett ut på sofaen ;) Hadde oss rett og slett en søndag på en lørdag :P I morgen skal vi på fjelltur, så lader opp til det =)

Skrevet

Fått gjort litt annleggsarbeid i hagen, sådd plen, vært på hagesenter, så på besøk hos foreldrene mine en snartur med hele familien, hjem igjen, plantet blomstene jeg kjøpte, så på middag hos foreldrene mine med hele gjengen, hjem, litt lørdagskos med ungene forran tv`n, litt anleggsarbeid igjen i hagen og nå dumpet forran pc`n. Har også rukket et par turer på dib innimellom i dag...synes det har vært en givende og produktiv dag, men skal snart stupe i seng tror jeg...sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...