Gå til innhold

Faen! no e eg så sint så sint!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og vår datter har vært på Brann kamp i haugesund, han sto parkert ved stadion noe vi alltid pleier å gjøre når vi er på bortekamp. når han har begynt å kjøre ser han en stor sprekk i frontruten, akkurat som at noen har prøvd å knuse den. hvem i helvette er det som gidd å gjøre slik faenskap da( det sier jo seg sjøl at det mest sannsynlig er noen sure haugesund supportere) men allikervell. nei no e eg så sint så sint!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt at folk tar så jævlig av pga en fotballkamp?!

Ikke noe rart det er krig i verden!

Skrevet

Kjipt med sprekk i ruten, men du kan ikke anta at det er en viss type mennesker som har gjort det med vilje av en spesifikk grunn.

Skrevet

Har det falt deg inn at det KAN være et uhell/ulykke?

Sprekk i frontruta blir forresten dekket på frosikringen dersom dere har kasko/delkasko:)

Skrevet

er helt enig, det er søren meg helt sykt!! min kjære sa det var helt kaos der nede å værre enn han noensinne hadde vært med på. å det kjipeste er jo at det er oss det går utover, som må bytte frontruten vår for flere tusen kr pga noen kan være så skikkelig idiot! hadde jeg sett noen av mine egne supportere gjøre noe slikt her i Bergen hadde jeg glatt fått noen til å hjelpe meg å tatt den personen med til en vakt i nærheten så han faktisk kunne betalt for skaden han gjorde! om jeg ikke hadde turd det pga jeg viste personen kunne bli farlig hadde jeg uansett gått å gidd besjed til vakten om hva som var skjedd så det gjerne kunne blitt gjort noe fra hjemmelage sin side.. hadde syntes det var helt feil at de måtte betale, samme som jeg syntes det er så urettferdig at vi skal bruke flere tusen på det.

Skrevet

det går fint ann å se at det ikke bare er en liten sprekk som er skjedd av et uhell, å når til og med politiet sier at det mest sannsynlig er noen sure supportere som har gjort det så sier jo det sitt.. bilen sto jo i nærheten av der hjemmesupporterene kommer ut. det var slik kaos å hat der nede at Brannsupporterene ikke fikk gå ut før haugesund supporterene var kommet seg vekk så det sier jo sitt om hvordan det var der.

nå har vi bare ansvar på bilen. å vi hadde nok tapt mer å ta ruten på forsikring pga bonustap enn å betale de sure tusenlappene.

Skrevet

Du får ike bonustap ved å ta ruten på forsikringen. Det er ALDRI bonustap på slike ting. Er det er sprekk som kan repareres, så er det gratis. Må ruta skiftes så betaler du kun egenandelen (er vel rundt 1500 kr eller noe sånt)

Skrevet

oki, men nå har vi gått over til bare ansvar tror jeg, ifølge min kjære så det ikke ut som en sprekk som bare kan repareres, så han tror hele ruten må byttes, men det skal vi selvfølgelig sjekke opp i før vi gjør noe.

uansett så er det veldig kjipt men det er jo ingenting å gjøre med det, betale må vi gjøre uansett. men skal være obs heretter på hvor vi parkerer når vi er på bortekamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...