Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Er det noen som har tatt bukplastikk???? Hva er dine erfaringer? Gjorde det vondt? Ble resultatet bra? Hvor mye betalte du?? Hilsen ei glad"tjukk" ei:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Jeg gjorde det for 5 år siden. Fortsatt kjempefornøyd!! ) Mageskinnet er stramt, glatt og fint og jeg har fått rund, fin navle Det var ikke vondt i det hele tatt !! Bor på nordvestlandet og opererte i Oslo. Reiste hjem på fly dagen etter operasjon, null problem, selv med to blodfylte dren hengende rundt halsen... hehehe... Det "irriterende" med operasjonen var drenene. De var litt plagsomme og litt i veien, men de ble tatt ut etter 3 dager. Ble også litt sliten og stiv i ryggen noen uker. Man skal gå litt lutrygget første 10 dagene for ikke å strekke såret. Det gikk greit, men ble litt "muskel-øm" i ryggen da ja Måtte dessuten gå med en skikkelig "lekker" body (stram!) 24 t i døgnet første 2 ukene, deretter kun på dagtid i 6 uker. Litt pes, men definitivt verdt det !! Man må jo hjelpe til med å gjøre resultatet best mulig. Betalte 372 kr i egenandel, fikk alt dekket )
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 http://bukplastikk.com/ Du finner alle svarene på denne nettsiden, i tillegg til før og etter bilder. Jeg har tenkt å bestille time til konsultasjon om et halvt år, da har jeg forhåpentligvis gått ned ca 5 kilo og kirurgene kan fikse på hengemagen jeg har fått etter flere svangerskap og 1 keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Å....heldige du:) Kan jeg spørre om hvorfor dfikk det dekt?? Fjernet du mye?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 For 5-6 år siden fikk egentlig de fleste denne operasjonen dekket.. Jeg kunne legge en kulepenn under mageskinnet, og den ble liggende fast selv når jeg stor, så hadde vel et såkalt "fett-forkle".. Blir ofte klamt under slikt fett, mange får sopp og/eller varmeutslett. Så har du praktiske problem, som at du f.x. må kjøpe større bukse enn nødvendig for å få plass til magen. Og til slutt det psykiske med komplekser og dårlig selvtillit... Jeg tror jeg fjernet 1,4 kg hud + at man blir litt fettsugd på sidene.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 annie 20.43 "når jeg STOD", ikke "når jeg stor"... hehehe
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 +- 40.000 kr. Har lyst jeg og, men må hvertfall gå med t-skjorte hver sommer til jeg er ferdig med unger
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Hva må til for å få det dekket av staten? Jeg er 159 høy,veier vel 85 kg. Har stor henge mage.Har utslett under magen på fettet liksom. Har store,og da mener jeg store lange strekk merker. Hvis jeg slanker meg 10 kg ,har j hørt så får mann lettere ja til å få det dekka ..Stemme det?? Jeg har født 3 barn.. Må nevnes at jeg har hatt spise forstyrelse i over 15-16 år nå. Bulumi og overspising .Har kontroll på bulumien nå.Men overspiser hver dag. Har hørt at har mann spisef så får mann ihvertfall ikke dekka bukplastikk..Stemmer dette?? Tusen takk for svar.. Kari
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Min kjære har aldri sett meg naken,vil ikke la han seg meg slik. Jeg ser virkelig ikke ut. Så hadde jo hjulpet mye med en sånn operasjon .. Jeg bader aldri på stranda,ennå jeg elsker å svømme. De få gangene jeg bader (et sted det er lit folk osv,da går det ann ) så har jeg en lang t.skjorte på meg .Ja,jeg veit det ser teit ut men jeg tør bare ikke å ha badedrakt på. Da vil jo alle snu seg bort når dem ser meg..Det er fakta assa.. Jeg er den samme som istad, Kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå