NostraStoria Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Vil helst ikke lage noe steik o.l, men det må være en god middag til 6 personer. Noen som ahr gode tips å komme med? Oppskrifter?
Gjest Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Hjemmelaget fiskesuppe med steibit, laks, blåskjell og reker. Servert med hjemmelagde rundstykker. Det er alltid en suksess, og så er det genialt med at det bare er èn panne. Eller kylling i kremet mild chilisaus med fersk tagliatelle og foccacia eller hvitløksbrød Om det skal være mer trasisjonelt syns jeg sosekjøtt og lammefrikassè er nydelig selskapsmat.
NostraStoria Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 Trenger ikke å være tradisjonelt, men uansett litt "fin" middag. Fiskesuppe høres utrolig godt ut, men har en gjest som ikke liker fisk.
NostraStoria Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 Hehe, ikke sant. Jeg tenkte å ha kamskjell som forrett, så han får "lide" litt der. Men syns det blir kanskje litt drøyt at han ikke skal kunne like hovedretten heller.
Gjest Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Dersom du skal ha kamskjell til forrett ville jeg hatt en tradisjonell kjøttrett til hovedrett. F.eks helstekt ytrefilet med potetbåterm hvitløkssmør og soppstuing.
NostraStoria Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2010 Fikk vann i munnen nå overlord....mmmmmm! Godt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå