Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Jeg skulle i utgangspunktet ut med noen venninner i dag,men avlyste for å være hjemme med samboer i stedet.Nå har jeg avlyst 3 ganger på rad,og har egentlig ikke vært ute med venner siden mars/april.Samboer vil ikke være med,og vil helst at jeg er hjemme.. Men nå sitter jeg her alene,for han er å skrur på bilen sin:-/Har vært alene siden jeg kom fra jobb,og har ingen anelse om når han kommer hjem.. Jeg kjenner jeg er så utrolig skuffet,istedenfor å være ute med venner og kose meg,sitter jeg hjemme alene og ikke koser meg.Og når han engang kommer hjem,forventer han at jeg skal ha begynt på maten,og når den er spist så kommer han til å sovne på sofaen.. Er ikke lørdagskvelden jeg så for meg..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Avlyste du med venninnene dine, synes jeg egetlig du bare kan ha det så godt:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Hvorfor avlyste du? Var dere enige om å tilbringe kvelden sammen heller? Der er sikkert lurt å gå ut noen ganger og være med andre enn bare samboeren. Min eks var slik. Han skulle ikke ut på noe hvis ikke jeg var med. Det var slitsomt og jeg ville noen ganger gjøre andre ting, men han ville bare at vi skulle være hjemme sammen. Jeg ble lei!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Er det ikke bare å hive på seg finstasen og dra ut til venninnene dine da? Klokken er jo ikke så mye enda, og så kan samboeren din ha det så godt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Har han jernevasket deg slik at du nå er barnevakt for ungen og han ute og koser seg? Har du ikke lært? Ok lær det nå og neste gang går du ut med veninner og han er hjemme og passer ungen(e).
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Dra ut nå da. Har dere unger? Du kommer til å miste venninnene dine om du fortsetter å avlyse sånn og da du sitter du igjen med den lite sjarmerende samboeren din-.......
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Klokka er da bare åtte, kom deg i dusjen og du er i byen før ni, kvelden er ung! Ring mannen og si du er lei av å sitte hjemme alene så du tar en tur ut, værre er det ikke. Har dere barn ringer du med en gang for du har ombestemt deg så han må komme hjem til ungene innen en halv time for da er det din tur til å ta en tur ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå