Gå til innhold

ABC-klinikken, Ullevål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født der og vil fortelle om sin opplevelse? :) Har fått plass der, veldig spent på hvordan det blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg har født to barn på ABC, men det var på Aker før de flyttet til Ullevål :)

Jeg kan derfor ikke si så mye om omgivelsene på Ullevål men opplevelsen på ABC var for meg helt ubeskrivelig supert.

Fantastisk oppfølging, to raske og flotte fødsler, fødte begge i vann og fikk ta i mot barna selv (etter spørsmål fra jordmor om jeg ville det etter at hodet var ute......OG DET VILLE JEG JO).

Jeg vet at mange av de samme jordmødrene er der enda. Super hyggelige og flinke, vi spøkte og lo og ble godt kjent gjennom svangerskap og fødsel. På fødsel nr 2 fikk hun som hadde fulgt meg opp mest gjennom begge svangerskapene vært med på fødsel. Hun kom løpende nedover gangen fra hun kom på jobb og jeg hørte; "hvor er hun, hvor er hun" mens hun kom løpende

, hun gråt av glede over å få være med oss og vi var jo SÅ takknemlige for at vi fikk ha henne der :)

Lykke lykke til med ABC fødsel

Skrevet

Tusen, tusen takk for svar :) Høres veldig fint ut!

Skrevet

Jeg fødte gulljenta på ABC i -09 og var også superfornøyd. Har nå også søkt og fått plass for fødsel nr to og ser frem til det :)

Det å føde i vann er bare den beste måten jeg kan tenke meg, men det kommer jo selvfølgelig an på hva en selv forventer og ønsker. Er lystgass og epidural ikke et fjernt ønske, vil ikke ABC være tingen for en for der er akupunktur og varm vann eneste smertelindring.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...