Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 hei jeg har tele 2 akkurat nå og ønsker å gå over til telenor. jeg har 9 dager igjen av bindingstiden. det kostet da meg 540,- kr å si opp avtalen hos Tele 2 !! syntes det var rådyrt! noen som vet hva tele 2 har opprinnelig når man har 12 mnd igjen av bindingstiden eks ? vil bare sammenligne litt her......
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Herregud er du dum. Kunne vel venta9 dager vel
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Da ringer du Telenor og ber om et tilbud på abonnement. Og så sier du at du har noen dager igjen av bindingstiden din hos Tele2 og da kan det være at Telenor kjøper deg ut av bindingstiden din. Telenor tjener på det uansett og du blir glad kunde:-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 heheh nei nei jeg venter selvfølgelig 9 dager. !! ikke troll om jeg betaler 540,- for 9 dager. måtepå. syntes de er dyre for vet telenoe er "billigere" enn det der... er bare så innmari kjedelig. for tlf vil jeg ha og jeg skal på ferie nå i 3 uker. TYPISK!! jaja.... telenor er ikke villige til å kjøpe meg ut. noe jeg skjønner. jeg oppsøkte jo selv en butikk jeg da. hi
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Bruk ALDRI ALDRI tele2!!!! Det er umulig å komme seg ut av når du først er fanget i nettet deres! Og så har de verdens verste kundeservice!!!! Boikott tele2!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå