Gå til innhold

Vonde, regelmessige kynnere- uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en liten sex-akt i natt begynte jeg å få vonde kynnere. Er bare 33 uker på vei. Vanligvis får jeg det rett etter sex og vet det er helt normalt siden livmora trekker seg sammen av orgasme, men denne gangen ble de regelmessige, og utrolig vonde, værre enn menssmerter, men noe lignende. Jeg begynte å ta tida og først kom de varierende mellom 7-8 min. men etter en halvtime holdt de på med 5-6 min mellomrom. og slik holdt det på i ca 1 time der jeg lå og vridde meg og hadde vondt. kynnerne kunne vare mellom 1-3 min hver gang før de slapp taket. Jeg lå bare å så på klokka og tenkte "ok, viss de kommer igjen neste 5 min så SKAL jeg vekke typen" De kom hele tiden etter hvert 5 min, men jeg vekket han ikke likevel. det endte med at jeg sovnet, og da jeg våknet idag hadde jeg skikkelig menssmerter og vondt i ryggen, men ikke kynnere. gjør fortsatt vondt men ikke på samme måte. Dette er til å leve med :P

Men betyr dette at vi ikke bør ha så mye sex? Ville dere godt til legen likevel, selv om kynnerne har gitt seg? er litt bekymret for lille, men blir beroliget om dette er noemalt =) Er førstegangs og har ikke peiling på hva som er normalt eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...