Gå til innhold

Hva drikker dere? (ikke alkohol)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli lei av Pepsimax. Prøvde en periode å bytte ut med bris, men kjenner nå at jeg ikke har lyst på så mye kullsyre.

 

Burde bli flinkere med vann, men synes det smaker tamt. Har dere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker skjeldent brus, så her går det i isvann med sitron/ lime, te og kaffe.

Skrevet

Vann smaker tamt sammenlignet med brus, men det er en vanesak. Jeg sluttet med brus i ukene for flere år siden, og synes ikke vann er tamt lenger. Jeg drikker mye vann, og ellers eplejuice med farris, ren eplejuice, melk kaffe og te. Virgin mojitos er kjempegodt til grilling og middager generelt. Vann med sitronskiver og/eller lime oppi er det mange som liker, men jeg synes det smaker oppvaskvann (har vel noe med assosiasjoner å gjøre, tenker jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...