Gå til innhold

Mammas hode har begynt å skjelve.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammas hode har begynt å skjelve ofte, samt at hun snubler en del i sine egne føtter. Hun er anti lege, så jeg får ikke lurt henne dit.... men noen har kanskje en ide om hva det kan være og kanskje tips til noen reseptfrie remedier vi kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det førset som slo meg er det "Michael J fox har..Parkinson, eller noe..Ukontrolerte skjelvinger og tap av kroppskontroll..Søk etter det på nettet :o)

Skrevet

Dette høres alvorlig ut! Du må tvinge henne med til legen!

Skrevet

Tror det er dårlig med nevrologer her inne, og dette er nok forbi det en vitaminpille eller 3 kan fikse. Hvor gammel er hun?

Skrevet

Kan godt være Parkinson. Uansett er det nok noe nevrologisk, og da er lege det eneste som har noe for seg.

Skrevet

Hun er 69 år, det er ikke en konstant skjelving sånn som parkinson, så vi håper det ikke er det. Vi lurer litt på om det er en mangelsykdom, kalk eller salter for eksempel?

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Vi får se om vi får overtalt stabeistet til å ta vare på seg selv og sin egen helse.

HI

Skrevet

MS synes jeg det minner om. de har ofte gang problemer osv. KOM dere til lege. Helst igår.

Skrevet

Tror nok svaret kan være meget alvorlig:

Som f eks parkinson, ms, tremor eller hjernesvulst.

Skrevet

Det er yderst sjelden MS gir seg utslag så seint i alder. Men du må nok forsøke å få moren din til lege uansett. Parkinson, da har man on og off perioder, hvor man kan være alt fra stokk stiv i ett sekund og fullstendig lealøs i neste. Og alt i mellom der da, såklart. Men jeg skal ikke si at det hverken er det ene eller det andre, det kan bare en lege finne ut. evt med hjelp av undersøkelse og andre legers uttalelser:)

Skrevet

Høres ut som symptomer på parkinson.

Det er en alvorlig sykdom som trenger utredning og oppfølging av lege. Sympromene kan ikke reverseres, men de kan bremses hvis hun begynner på medisiner så snart som mulig!

Dette er alvorlig, og det er viktig at hun går til lege snarest!

Skrevet

Høres ut som symptomer på parkinson.

Det er en alvorlig sykdom som trenger utredning og oppfølging av lege. Symptomene kan ikke reverseres, men de kan bremses hvis hun begynner på medisiner så snart som mulig!

Dette er alvorlig, og det er viktig at hun går til lege snarest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...