Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Ikke det at det skjer så mye, men får noen små tak i ryggen + at det kommer slim og blod (utrolig at man kan bli glad får å se slim å blod på papiret, hehe) Så nå er det bare å krysse fingrene, er lei av å vente nå)
mammaen til 2+1 Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Spennende!! ja det er rart at en som gravid ivrig kikker ned i trusa hver gang en er på do i håp og undring om det er noe der!! Du får holde oss oppdatert da!
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 ja ikke sant, skulle tro det var ekkelt, men nei da:o) taka i ryggen og magen har blitt sterkere, men di er ganske korte enda. Så nå er det bare å krysse fingrene for at det ikke gir seg:o)
mammaen til 2+1 Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 å så gøy.. fødselen min starta med vannavgang sist, og ble satt i gang med drypp da jeg ikke fikk rier.. Så jeg misunner deg litt den spenningen som er når du så smått er i gang... Fikk liksom ikke oppleve det sist.. gjør det vondt da? eller bare strammer det seg?
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 og jeg som misunner di som vannet går på, da er det liksom virkelig:o) Er livredd for at riene skal gi seg, har vært plaga med myyye maserier, men di har aldri vært slik som nå) Merker dem godt nå ja, så er vel ikke så alt for lenge til vi reiser te sjukehuset tenker jeg. Er 2 timers kjøring:o)
mammaen til 2+1 Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 off stakkars, to timer kjøring med rier... missunner deg ikke der... Ja det er nok litt mer stas når vannet går og du faktisk får rier!! =) Men det ble bare slitsomt å gå i to døgn og lekke og vente på ingenting..! Du får ha masse lykke til på ferden og fødselen!! Gleder meg til å høre fødsels historien din etterpå!.. =)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2010 off ja, misunner deg ikke akkurat di 2 dagene, når ingenting skjer og alle sikkert ringer å maser. lenge til du har termin?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Hvordan går det med deg? Har det tatt seg opp? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå