Gå til innhold

DS - hvilken skal man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at de har tilbud (?) på DS lite på elkjøp til 979 kr, men så finnes det også en DS XL til 1600 kr... Hva er forskjellen og hvilken bør man ha? Finnes det flere typer også?

Tenkte å kjøpe en til snuppa i morra, hun har spart opp penger så hun har 1050 kr, så hvis vi legger i litt får hun jo lite modellen med et spill og utstyrspakken (nødvendig?) til rundt 1500 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har DS lite her i huset, og vi er fornøyde med den. Ungene ønsket seg veldig den nye, frem til de prøvde den hos en fetter. Da var det ikke mere mas lenger om den. Den er ikke så anderledes, men den kan ikke spille noen spill som vi har.

Og om det er små barn, så hadde jeg ikke brukt så mye penger på den nye modellen hvertfall.

Utstyrpakke er ikke ndvendig, vi har 4 unger og alle oppbevarer de på forskjellige måter. Kun ei som bruker noe fra utstyrspakken. En veske, i den str H&M ofte har i veskene i barneavdelingen passer bra har vi funnet ut, og de har vi noen av i huset fra før av.

Skrevet

Hvor gammel er snuppa?

Jeg har kjøpt en god posjon med DSer som gave og min erfaring er at hvis de er i skole alder har de mer utbytte av XL en lite.

Utstyr pakke kan jo være greit, i allefall en billader. God tur.

Skrevet

Hun er 6 år til høsten. Det ble en rød DS lite og et josefine spill. Hun er ikke vant med å spille på TV fra før kun litt josefine på pc, så tenkte vel egentlig at den dyreste versjonen kan spares til senere da det er tid for utskiftning. Ligger til lading nå mens jeg omtrent får spørsmål hvert 5. minutt om når den begynnes å brukes :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...