Gå til innhold

Noen som har noen støttende ord til meg? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med typen i går, etter lang tid med krangling. Har vært sammen i 5 år, og har ett barn sammen...

I dag kom han innom en liten tur, og jeg har aldri sett han så glad. Hadde vært å handlet seg nye klær, og klippet håret.. så rett og slett veldig bra ut. Og der ligger jeg på sofaen.. usminket, utgrått og sliten...

Han bablet i vei om dagen sin, og hvor mye han hadde koset seg med kompisene sine.. og at de skulle ut på byen i kveld.

Ette han var gått skrev jeg en meld at det ikke var så koseli for meg å se at det ikke bryr han i det hele tatt at vi ikke er sammen lengre... Fikk bare til svar at han ikke gadd å gå å være trist...

Jeg ligger her å griner og griner.. er jo klar over at det beste er at vi ikke er sammen.. men han er den eneste jeg har vært sammen med.. så jeg er vell både lei meg for å miste han etter så lang tid... og samtidig redd for fremtiden.

Noen som har noen erfaringer som kan lette litt på ett knust hjerte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden leger alle sår!

Vær glad for at faren til barnet ditt tar bruddet pent, det kommer barnet deres til gode. Prøv å selv se mulighetene dette innebærer. Du har kommet ut av et forhold med krangling, og har en mulighet til å starte på ny.

Kan iallefall gi deg en trøsteklem

Skrevet

Som sagt tiden leger alle sår, selv om det ikke kjennes sånn ut akkurat nå.

Klem:)

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, for jeg er akkurat i samme situasjon nå.

Har kjærlighetssorg.

Men de to første dagene er verst. Ingen tvil. I dag er det dag 5, og ting ser allerede bedre ut.

Jeg har gått ned 4 kg, grått enormt masse og har det jo ikke bra. Men ting blir bedre.. Det sier jeg hvertfall til meg selv..

Skrevet

Uff...jeg føler med deg!! Ikke noe er værre en å miste partneren sin som man støtter seg til hver dag..

Jeg har selv vært der. Min samboer gikk i fra meg midt i svangeskapet til vår sønn. Jeg var hjerteknust. Kom ikke over han. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde en helt forferdelig smerte som strømmet gjennom kroppen min hver gang jeg tenkte på han.. Det stakk på en måte.. en helvetes opplevelse..

Så jeg vet hvordan du føler det.. jeg føler med deg.. Men som ei over her skrev, hver glad han tar dette så pent. Det kunne vært værre. Det beste for dere er at dere er gode venner i det minste. Og ikke uvenner.. ;)

For min del, så kom barnefar krypende tilbake rett før sønnen vår ble født. Og vi har aldri vært mere lykkelig..med våres to barn :D Men det er en annen historie..

Hør på masse sanger ;) Det leger sår...noen ganger.. ;)

klem

Skrevet

takk for svar :) Ja, jeg vet jo at tiden leger alle sår...og er veldig glad for at han tar det så pent.. Så må bare prøve å ta meg sammen rundt han, og heller gråte når jeg er alene.

Er dag 2 nå, og jeg føler verre enn jeg gjorde i går. HATER dette :(

Og det så irriterer meg mest, er at jeg nesten ikke klarer å huske alt det negative som gjorde at vi her nå... Klarer bare å huske det positive.

Men må vel bare se fremover, og håpe på at jeg en gang kan møte en som setter pris på meg, og gjør meg lykkelig :) selv om å være med en ny, er helt utenkelig for meg akkurat nå ...

HI

Skrevet

Jeg veeet :(

Klarer også bare å tenke alt det positive. Så fint vi hadde det i begynnelsen, hvor forelsket vi var, alt det fine vi gjorde, ferieturene osv :((

Har glemt kranglingen osv.

Dag 6 i dag. Litt dårlig dag i dag. Sikkert pga. det er lørdag og det var vår dag. I morgen er det søndag, innbiller meg det og blir trist :((

Hilsen hun som skrev lengre opp at hun og hadde kjærlighetssorg..

Skrevet

Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Hvordan går det med deg nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...