1+1 ble 5 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 trenger tips til en enkel god dessert som inneholder bær..helst jordbær =)
PAVEEL Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Ingenting er bedre enn jordbær med fløte:-) Det enkle er ofte det beste. Når det er sagt skal jeg lage nøttebunn med jordbærfromasj i morgen. Aldri laget det før, men det ser ikke så avanert ut:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Pai =) Først paideig i bunn, så et godt lag med bær (jeg synes den er best med blåbær) og så et lag øverst med mel/smør/sukker som man bare smuldrer opp og legger over.. og steker alt sammen =)))
Lille3ngel Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 http://detsoteliv.no/ og putt in jordbær som ingrediens =)
Strandloppa og lillebror Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg stemmer for jordbær med fløte og sukker!
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Dessertsjokoladekake med jordbær ved siden av. Den ultimate kombinasjon.
Lykkekløver Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Pavlova kake http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/pavlovakake-851270.html
The Bad Gal Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Om du ikke vil ha noe bakt e.l så er dette veldig godt,enkelt og sunt: Skjær opp banan, jordbær og nektarin i biter, klemm over saft fra en lime og bland. Server med vaniljekesam og litt balsamicosirup.(bruker en med jordbærsmak, kjøpt på Meny/Ultra)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Jordbær og vaniljesaus!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå