Gå til innhold

enkel god dessert??? tips anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips til en enkel god dessert som inneholder bær..helst jordbær =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

friske bær med is el vaniljesaus

Skrevet

Ingenting er bedre enn jordbær med fløte:-)

 

Det enkle er ofte det beste.

 

Når det er sagt skal jeg lage nøttebunn med jordbærfromasj i morgen.

Aldri laget det før, men det ser ikke så avanert ut:-)

Skrevet

Pai =) Først paideig i bunn, så et godt lag med bær (jeg synes den er best med blåbær) og så et lag øverst med mel/smør/sukker som man bare smuldrer opp og legger over.. og steker alt sammen =)))

 

 

Skrevet

Jeg stemmer for jordbær med fløte og sukker!

Skrevet

Dessertsjokoladekake med jordbær ved siden av. Den ultimate kombinasjon.

Skrevet

Om du ikke vil ha noe bakt e.l så er dette veldig godt,enkelt og sunt:

 

Skjær opp banan, jordbær og nektarin i biter, klemm over saft fra en lime og bland. Server med vaniljekesam og litt balsamicosirup.(bruker en med jordbærsmak, kjøpt på Meny/Ultra)

Skrevet

Jordbær og vaniljesaus!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...