Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 noen forslag? gutten vår har to navn,og tenker at jeg jenta vår også skal ha det... Vil at Hermine skal være først...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 På vestlandet sier vi herme istedenfor å ape, men kanskje innlegget er seriøst ment. Finnes det et navn som er Hermine? Uansett; Hermine Elin Hermine Isabell Hermine Marì Hermine Michelle Ååååå....det er ei som heter Hermine i "Harry Potter".... He, he....mente ikke å være sær, men hadde aldri før hørt navnet.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg tenker at Hermine bør stå alene.... Blir utrulig tungt med to navn. Spiller ingen rolle om storebror har to navn, Er ingen regel på det.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Vet desverre ikke om navn som passer til, men ville bare si at jeg synes det er et kjempe fint navn
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Hermine-Wilhelmine-Caroline Nei, det bør stå alene.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Hermine er nydelig! Hva heter storebror? Hermine Olea Hermine Mathea
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Vi hadde ei Hermine i bhg i fjor, nydelig gammelt navn, men vanskelig å finne et mellomnavn. Kansje Alekssandra?Eller Madeline.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Synes det meste passer etter Hermine 23:05
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Hermine er seriøst;) hehe... Syns det er et kjempe nydelig navn:) vi har faktisk tenkt på Hermine Alekssandra,men syns og at det blir litt langt... Eller Oda Hermine,men vil helst ha Hermine først... Men noen bra forslag her da,så takk for det:) Storebror heter Adrian Tobias:) og du som sa at jenta ikke trenger to navn,har tenkt på det og..så egentlig litt usikker akkurat nå hehe...for på gutten vår bruker vi mest Adrian... Adrian og Hermine:) åååhh,så søtt hehe..jeg liker det:) HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Passer bestemødre eller oldemødre sine navn etter Hermine?
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Hermine Konstanse Hermine Louise (stum e) Hermine Marie (stum e) Hermine Olise Hermine Margareta Hermine Felicia Hermine Adelin Ava Hermine Anna Hermine Ingrid Hermine Ninni Hermine Ea Hermine På Østlandet sier vi også herme..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Hermine Olea, Hermine Elea, Hermine Elise, Hermine Adele, Hermine Viktoria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå