Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 ..høres det litt fantasiløst ut? Jenta vår blir storesøster i oktober. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente. Hvis det blir jente blir navnet trolig Ingeborg. Gutt... er helt umulig. Andreas liker vi, men blir det for likt Andrine?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg synes det blir litt likt. Men det er jo dere som bestemmer.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 For likt mener jeg. Ser for meg ungene dine ikke kommer til å høre hvem du roper på fordi navnene er så like.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 HAha, høres ut som et par ender i en tegneerie
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg syns ikke det var så ille. Hva med Andrine og Anders? Nå liker jeg best søskennavn som passer sammen.
prebs Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Jeg synes Andreas er for likt Andrine. Ingeborg er nydelig.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Synes det klinger kjempe bra jeg Det er jo ikke for likt, selv om begge navnene begynner på A, vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå