Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Skkriv to ting om deg selv i tråden og to stikkord som beskriver deg og dine interesser. Så skal jeg se om jeg har noen diktkunnskaper igjen:) Håper dere andre også blir med og dikter
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2010 Et lite dikt til blomstremor Altforlangt hunna hun bor Mistenker henne for å ha en svenske i bur men det er kun fordi hun er så lur
Gjest irismor Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Da skal du få en nøtt av meg ;-) Sta og temperamentsfull Jakt og sudoku Lykke til =o)
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2010 Irismor er ganske smart hun har svaret ganske klart! Når linsene har blitt drukket opp Sier ikke denne jenta stopp:) Temperamentsfull og sta kan hun være men jeg mener hun forguder sin kjære For han tar henne med på jakt i sin grønne skogsprakt Sitter de i teltet og spiller sudokuspill HUn sier til han: kjære du er så snill...
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Hun er vist sta og nokså amper hun irismor som ned gangen tramper med kjappe ben og raske skritt deltar hun gjerne i ulike ritt enten det gjelder sudoku som fisk stiller hun opp med sin nyslipne pisk så pass deg om du ikke juling vil få og det er det bare mannen som må! (Tror jeg la til et par tilleggsopplysninger, men).
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2010 Clumsy har gjort dibs beste kupp Hun spragler rundt med en fotballtupp Ung og ennå fast i kroppen stiller hun som årets gatebilbabe helt i toppen!!!
Gjest irismor Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Kult :-) Flinke dere er :-) Nå vet jeg hvem jeg skal hyle på når jeg skal dikte til kjekken`s 40 års lag.
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Det er nok neppe meg, min venn Som når helt til topps når bilseier'n går hen For ikke klarer jeg å kjøre fin bil Og iallfall ikke med den riktige stil Som kreves for å bli en babe av den rang Hos meg sier det bare krasj, splash og pang Men med dine godord med meg på ferden Føler jeg meg likevel trygg i en verden Som spinner rundt veier, trafikklys og grus Så nå hever jeg glasset i litt lykkerus!
LadyLuck & Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Masete og forelsket -musikk og bøker hva får dere ut av den tro??
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2010 Så bra da at du hever glasset ditt Jeg sitter på vestkaneten og hever også mitt gulesider har laget scampi og pasta mens jeg på dib har sittet og tasta Desserten ble smoothie med blåe bær snart blir det dessert nummer 2 uten klær vi har ennå babysyken i hjemmet så hyrdestunden kan vi ikke glemme Vi snakkes i morgen min gode venn Klem til deg og skål igjen:)
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2010 Kommer tilbake på dette. Lover alle et dikt
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 En bok skal leses Når det ferdigfreses Men først skal hun mase Om blomster i vase Fra en slik kjærlig mann Met et hjerte i brann Hun ble blåst av bane Nå bærer hun fane Som prydes av sang og et mannfolk av rang
LadyLuck & Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 blink der, bortsett fra at jeg ikke eier grønne fingre (kverker lett en kaktus innen tre uker)
Voilà Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Ung og fresh - Jeg liker origami og Two And A Half Men
LadyLuck & Skrevet 9. juli 2010 #16 Skrevet 9. juli 2010 btw.. utolig hvor mye dere snapper opp (og husker) her inne =P
The Bad Gal Skrevet 9. juli 2010 #17 Skrevet 9. juli 2010 Weeeee! Do me! Do me! *vifte med hånda i været* Jeg er lettirritert, beskjeden og litt usosial irl. Liker hard styrketrening og tatoveringer.
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #18 Skrevet 9. juli 2010 PAVEEL Håper ikke jeg fremstår som rar Men figurerer nå engang som Gulesiders vikar Med bøker som slukes i en fykende fei Har du trolig kanskje en nakke på snei Forelsket og med et hode som snurrer Er det ikke rart at tekstene skurrer Som lesehest må du likevel si At ingenting kan måles med angst, sjalusi Når hjertet ditt ikke kan slutte å banke Og du bare med HAM klarer å vanke Er det på tide å innse at nå er det sant Det var den gutten som hjertet ditt vant Så ikke skjul hva du føler så kjært For ingen vil siden stå deg så nært Men lille stabukk, pass nå så på For mangt et blikk du kanskje vil få Om du setter deg på halebena når noe skal sies Vil du ikke med det første vies Barna er likevel det største av alt Men dette er du vel alt blitt fortalt?
Lille3ngel Skrevet 9. juli 2010 #19 Skrevet 9. juli 2010 rekke opp hånda outsider, forelsket =D metal chick (?), tatovert (lucifer vinger på ryggen, drage på overarmen)
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #20 Skrevet 9. juli 2010 Du kjenner hun sikkert, denne lystne jente Om ikke, har du en hel del i vente Hun sparker i fra med ben som med armer Med et slag så hardt at huden den varmer En tegning på kroppen har hun også fått Men muligens etter et øye var blått For venn med alle, det er hun neppe Og forvent ei en snakksalig leppe For fra denne kanten skal mer til Men prøv nå engang, om du virkelig vil Kjeften kan alltids gå opp Og da er hun egentlig rimelig topp
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #21 Skrevet 9. juli 2010 Som småkriminell med en soning på lager Er hun likevel ung og aldri så fager Trender hun følger med brask og med bram Og det er særlig papirkrøll som får henne fram Mot toppen hun sikter og ennå litt lenger Men fem halve menn er foreløpig alt hun trenger :-P
The Bad Gal Skrevet 9. juli 2010 #22 Skrevet 9. juli 2010 Hihi! Var litt sånn i min ungdom, så det stemte i grunnen godt! (bortsett fra at jeg har maaange tatoveringer) Er litt som Doppler(ikke nicket, men boka) Liker ikke folk, liker ikke det de er, det de sier osv... :-) Men er egentlig veldig snill:-) Så gode dere er å dikte! Merker at jeg kun har sittet på nett og sett såpeserier de siste årene, må nok ut å utfordre hjernenaktiviteten litt etterhvert, evt. lese en bok!
PAVEEL Skrevet 9. juli 2010 #23 Skrevet 9. juli 2010 Så flink du er Clumsy!!!!!!!!!!!!!!! TUSEN TAKK! Klemmer til deg, som dikter i en fei;)
Gjest Skrevet 9. juli 2010 #25 Skrevet 9. juli 2010 Nok ei jente med hjerte i brann Og kanskje med tenner som løper i vann For når tanken på han streifer forbi Kunne hun aldri livet hatt en annen på si Musikken er ikke som alle hun kjenner Til tross for mange hardrocka venner Men det bare hun har er et par lette vinger Og med dem hun stadig seg svinger Men dragen er viktigst og den er på armen Og kanskje er det den som kan takkes for sjarmen? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå