Gå til innhold

Hjerterytme uke 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er på ca 138-140. Hva tror dere - jente eller gutt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den varierer, som på oss, i løpet av en helt dag, så det er nok dessverre ingenting med hjerterytmen som kan avsløre om det er gutt eller jente.

Skrevet

Mange som mener noe annet. Har målt den til det samme tre dager på rad så.

HI.

Skrevet

jeg tror det er ei jente:)

Skrevet

Trur det er ein gut, som gjerne ligg litt lavare i rytme enn jentene.

Skrevet

Tenk at kvinner i 2010 fortsatt tror på slikt! Ringtest, kinesisk kalender m.m. Det er til å le seg i hjel av :-D! I Norge sier en at hvis ringen går i rundt og rundt blir det jente, pendler = gutt, hvordan har det seg at det er motsatt i USA/England? Hvorfor er så mange kinesiske kalendre motsatt?

Ser dere ikke på programmer som har motbevist slikt humbug? Be my guest, men når sjansen er 50/50 så kan hvilken som helst test bli "riktig". Jeg tror jeg skal lage en ny test: mynt = gutt, krone = jente.... Du vil bli overrasket over hvor mange det vil stemme på :-).

Skrevet

Jeg hadde 135 i hjerterytme på ul i uke 8. Hva sier det? Er det jo lavere hjerterytme, jo mer sannsynlighet for jente? Ønsker meg virkelig ei jente :)

Skrevet

sier bare humbug... vår baby hadde 140 hele veien. alle mente det ble jente, men ut kom en herlig liten gutt.

Skrevet

Da får du helt sikkert gutt... I hvertfall hvis du er så dum at du tror på slikt :-). "kjerringrådet er jo at de under 140 er gutt og over jente... he he

Skrevet

Min hjerterytme med første lå under 140, altså gutt og det ble gutt.

Men, legen sa at han tidligere hadde tippet på hjerterytme, men tatt feil så mange ganger at det gjorde han ikke lenger.

Fikk tvillinger for 9 mnd siden, de lå ganske likt i hjerterytmen hele svangerskapet, ble jente og gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...