♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Nå har jeg blitt spådd av Laila som driver denne spåkafeen. Jeg syntes det hjalp meg og det var godt å bli spådd av henne
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Har ikke du blitt advart en rekke ganger om disse innleggene dine?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har aldri skrevet innlegg om det her inne før. Første gang i kveld
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Uff uff ikke nå igjen jenter.... Hun fra spåkafeen ber dem hun spår om å anbefale henne her! Dems så da anbefaler henne bør da ikke gjennom gå......
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Hun på spåkafeen driver i allefall en blåst type reklame. Det er ikke lov å reklamere her og det burde ♥♥ M ♥♥ vite. Tror nå egentlig samme heksa står bak alle innleggene under forskjellige nick, det finnes vel ikke så mange hjernedøde damer som poster reklame for sånt noe dritt her?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Om dere ikke tror ikke på spåing,så er det helt opp til dere .. Men vi andre har troa på tarot /spå ,og er man fornøyd med en person ,så må man vil få anbefale dem..Makan ,til sure damer her inne.. Hold opp å kommentere ,hvis dere ikke har noe fornuftig å si da vel.. Ingen som tvinger dere til å tro på sånt. Helt opp til hver enkelt ...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Sant det du sier..... Men det finnes jo egen spå forum hva med å anbefale henne der istedenfor?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Til innformasjon så er det ikke mulig å ha mer enn en nick.. Dette er altså helt umulig, å ha flere enn et nick.. Bare prøv,så ska dere se selv.. .
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Kan man vel...hvis man har flere hotmail konto, gmail konto osv...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har i hvertfall bare en konto, og dere får tro hva dere vil. Jeg er hvertfall fornøyd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Greit å anbefale henne når man ønsker det selv, sidenhun er flink osv..... Blir jo på en måte reklame når spåkafe damen ber deg/ dere om å anbefale henne her på Anonymforum.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Tror deg jeg...men det blir jo reklame når hun ber deg om anbefale henne her og ikke på spå forum...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Når man anbefaler noen ,så er det jo ikke reklame. Det gjør mann fordi mann er fornøyd med den tjensten personen gav--- Er jo flere som anbefaler andre,det har jeg sett selv..Seinest idag var det ei som anbefalte ei aen her inne.. Det må da være lov.. Merklig hvor mye mann ska henge seg oppi.. Er jo ikke lagt med noen link eller reklame,som jeg ser.. Betalte du ?? Eller fikk du det gratis? Koster det mye??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Tull- prat. Går ikke ann.Da man for det første må ha navn,adresse,fødselsdato,osv,og mail.. Ska i teorien ikke gå ann..Og meg bekjent så kan mann kun ha en konto..Og det er bra, for det er nok av bitre sure damer her inne..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2010 Glemte nettsiden ja: http://www.123hjemmeside.no/spaakafeen
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #16 Skrevet 9. juli 2010 Man kan fint ha flere brukerkontoer om man har forskjellige mailadresser. Og hvorfor er du egentlig anonym? Du avslører deg jo på skrivefeilene...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #17 Skrevet 9. juli 2010 Det heter tilbake mld. Det er noe folk skriver om etter at dem har blitt spådd ... Og det er faktisk helt lovlig ..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #18 Skrevet 9. juli 2010 Har blitt spådd av spåkafe damen og hun snakker kun tull! Etter at hun har spådd ferdig ber hun deg om å anbefale henne her på bim på anonym forum med nicket ditt fordi ellers vil folk tro at det er henne!! Og at dette er en mobbe forum osv... Anbefal henne på spå forum der det egner seg!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #19 Skrevet 9. juli 2010 Hvorfor er du anonym?? Hvis dette hadde stemt hadde du signert med nicket ditt.. Du er vel en av dem,som ikke har blitt spådd gratis og derfor så bitter..mohaha
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #20 Skrevet 9. juli 2010 Hvordan vet du det var tull det hun spådde deg i da?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #22 Skrevet 9. juli 2010 22.25, 22.39 og 23.19 er Michelle Laila / rosene!! Kjenner igjen skrivemåten. Ingen som sier vi ikke tror på spåing, men du driver spam her!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #23 Skrevet 9. juli 2010 Og 23.28 er rosene. Flaut, i innlegg 23.19 spør hun om sine egne tjenester :-D
ToSmåToStore Skrevet 9. juli 2010 #24 Skrevet 9. juli 2010 Det er faktisk fullt mulig å ha flere kontoer her inne, jeg har det selv. Opp igjennom har jeg hatt forskjellige mailadr. forrige gang jeg ventet barn brukte jeg en helt annen konto, grunnen til at jeg har opprettet ny nå er fordi jeg ikke husker passordet til hverken kontoen her eller på hotmailen jeg brukte da. Det er jo ikke akkurat slik at de sjekker fødsels- og personnummer hos folkeregisteret heller.
rosene Skrevet 10. juli 2010 #25 Skrevet 10. juli 2010 Nå får dere F.... meg gi dere her.. Nå er jeg så dritt lei..... Jeg har kun et nick, og det er rosene.. Har hevet meg over dere så lenge,men nå er det jammen meg nok... Dette er faktisk mobbing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå