Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 ...hva hadde du da servert? Tilbehør? Er litt lei den sommerkoteletten med potetsalat. Noe litt mer spennende?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 hva med grillspyd? Kylling fileter? Potetstappe?
Hufsla Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 kylling, råkostsalat og ris? Om ikke det er så mange går det ann å lage slike grønnsakspakker (potet, løk, paprika, blomkål++ i aluminiumsfolie) Grillspyd? Kan også lage båtpoteter Indrefilet?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Kylling med spekeskinke surret rundt? Asparges med spekeskinke og parmesan? Maiskolber...? Stekte potetbåter. Stekte grillspyd med tomat, paprika, løk, squash osv. God gresk salat med fetaost. Ostepasta
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 åh, det er mye gøy til grillmat Bakt potet grillspyd med scampi og div grønsaker innbakt laksefilet pølser i forskjellige varianter hjemmelaget potetsalat grillbein sommersalat med ananas og pinjekjerner sjampingjong stuing ris potetbåter maiskolber makrell hjemmelaget hvitløksdressing gresk dressing kyllingklubber sørladschips waldorfsalat ..det som jeg synes er digg meg grillmat er at det kan brukes som tapas/koldtbord, sånn at det går ann å forsyne seg flere ganger med masse forskjellig deilig tilbehør. Det meste kan gjøres klart dagen før, og det er heller ikke frekt å spørre om gjestene vil ta med en salat eller noe annet spennende
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Ååhhh...nå fikk jeg så mange gode ideer:) Tusen takk! H.I.
Gjest Tale30 Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Cous cous salat: cous cous tomat løk koriander lime Kok cous cous, og avkjøl hakk opp tomater, løk og koriander og bland i cous cousen Press saften av en lime over salaten. Du må nesten smake deg til hvor mye koriander og lime du skal ha i. Salaten er i alle fall en stor hit i våre sommerselskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå