Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Og hvor kan man kjøpe dette litt billig. Vi har frem til i dag alltid kjøpt det på Mega men det er nokså dyrt og tenkte jeg skulle spørre dere som er litt prisbevisste:) Thanx:)
Gjest Siklerotte Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Banan, Jordbær, bringebær (ja, liker det enkelt). De selger vel sånne store frosne bærpakker på Coop Obs og Smart Club, blandet med drue, melon, eple osv. tror jeg... Er ikke sikker på pris, men tror det er en god del rimeligere enn de små pakkene.
Hopptetussa90 Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg bruker banan, fryst ananas, appelsinjuice og kokosmelk. Høres nok ikke så godt ut, men den må bare smakes.
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2010 Rekefaen: det hørtes helt deilig ut. Kokosmelk er jo bare så godt. Skal kjøpe det i morgen og teste ut på søndag:)
togutter-08og10 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Bor du i nærheten av Sverige har de mye nedfryst frukt og bær til en mye rimeligere penge. Her er min favoritt oppskrift: 1 banan litt yoghurt/ biloa/ cultura (1- 2 dl) litt eple eller appelsinjuice 8-10 fryste jordbær og så litt fryste skogsbær til slutt (en neve eller to) Og skal jeg gjøre det enda litt sunnere (få med fiber) har jeg oppi en dæsj allbran (sånne sunnere cornflakes) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå