Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 huseier (leier kjelle leiliget) holder på å renovere hele hagen (dvs en haug polakke renoverer, han betaler). De har lovet å gi seg til ni på hverdager gr ungene som skal sove (har en på to og en på tre), men nå står de å borrer og styrer på, etter klkken ni. No vits å klage??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Nei syns ikke du skal klage. Ikke ditt hus og hage, dermed har du ikke rett til å bestemme. Regner med at dette kun er for en kort periode og det får du tåle. Se det positive i det, jo lengre de jobber utover dagene jo fortere blir de ferdig.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Hvis polakkene ikke skjønte at de skulle avslutte klokka ni, kommer de kanskje til å holde på i flere timer til om du ikke sier fra. De fleste polakker kan vel såpass med engelsk? Men det blir vanskelig for deg å beordre dem til noe hvis ikke arbeidsgiveren deres har gjort det.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Da blir de jo fortere ferdig da. Det er ikke så uvanlig at utenlandske arbeidere som får en fast sum for arbeidet jobber sinnsykt lange dager for å bli fort ferdig. Da blir alt ferdig fortere og det er vel egentlig fint:) Merker ungene faktisk noe til det?`(mine sover glatt gjennom naboens fester og oppussing, det er bare jeg som plages av lydene) En evt klage bør du uansett rette til huseieren og ikke direkte til arbeiderene. De vil antagelig overse beskjeder som ikke kommer fra oppdragsgiveren.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 De kan med loven i hånd holde på til kl 23
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Riktig som 21.17 skriver:=), etter kl 23 kan du klage
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Ta på deg høyhælte sko og rosa minikjole før du går ut til dem. Da glemmer de nok å arbeide.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 trokke jeg eier et rosa plagg Minste sutrer litt, men ser ut som om de pakker sammen nå, pleier å bli henta i en lastebil i ni tia btw, hverken har, eller kommer noen gang til å kle meg i rosa...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 og der kom lastebilen =) HI (meg over også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå