Flode Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Har hørt flere sanger på radioen og tv i det siste som jeg har tenkt jeg skal laste ned før vi reiser, men glemmer dem nå da jeg sitter ved pc'en og skal gjøre det...) Kom med forslag!
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 3 words paraschute fight for this love alle er fra cheryl cole.... ellers er jo glow en fin sang jeg gjerne hører på
LadyLuck & Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Fall Out Boy - Folie à Deux Allt av metallica etc
Flode Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2010 Takk for tips! Har Fight for this love, så de andre til Cheryl er sikkert også bra ) Glow er lastet ned! )
Flode Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2010 Både og! Liker all slags musikk, bortsett fra det mest heavy og dansband )
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Jeg hører litt på den fra venke knutsen jealous cause i love you og så liker jeg the climb - selveste hanna montana carrie underwood har noen jeg liker godt: lesson learned og wasted de er ikke nye da har også cd til lady gaga
Flode Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2010 Ja! Venke Knutsson var en av dem jeg hadde glemt - takk ) The climb har jeg fra før. Carrie Underwood er et godt tips! Hoho - jeg er i gang!
A0rigas Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Vet ikke hva du hører på, men her er de sangene jeg hører mest på for tiden. Eminem - Not afraid B.O.B ft Haley Williams - Airplanes Alt av Lady Gaga Rihanna - Te Amo Rihanna - Rude Boy Yolanda be cool - We no speak americano Stromae - Alors Un Dance Lena - Satelite De jeg kom på i farta
A0rigas Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 Også glemte jeg : Katy Perry- Califiornia Girls Digger den sangen
stearin Skrevet 10. juli 2010 #11 Skrevet 10. juli 2010 Noe av det jeg hører på for tiden:) Yolanda Be Cool - We No Speak Americano ARASH - Dasa Bala Akon feat_ David Guetta - Party Animal Allison Iraheta ft. Orianthi - Dont Waste The Pretty Bobby Moon ft. Rumi G - Jee Tu Mera (Club Edit) Claude Kelly - Dont Wanna Be A Heartbreaker Enrique Iglesias ft. Nicole Scherzinger - HeartBeat Flo rida ft. Nicole Scherzinger - Club Cant Handle Me Justin Bieber ft. Jaden Smith - Never Say Never Kardinal Offishall Ft_ Akon - Body Bounce Kelly Rowland - Rose Colored Glasses Kevin Rudolf ft. Nas - NYC Maroon 5 - Misery Michelle Branch ft. Timbaland - Gateway Sean Kingston ft. Nicki Minaj - Letting Go (Dutty Love) Shaggy ft. Kevin Rudolf , Lil Jon - Fading Away Travis Garland - Airplanes Tinchy Stryder ft. Tinie Tempah - Gangsta Madcon - Glow Pendulum - Witchcraft Pendulum - Watercolour Taio Cruz - Dynamite Nicole Scherzinger ft Akon - By My Side DJ Felli Fel ft Pitbull, Akon - Act Like You Know Craig David - Who Am I (Prod by Timbaland) Craig David - Like I Never Left (Prod_ by Timbaland) Ashley Ring ft. Lil Wayne - Moving Target Amerie - Who's gonna love you Snoop Dogg Ft Soulja Boy,Tell Em - Pronto K_naan - Wavin Flag Sofia Mattson/Miss Sofy - Welcome to paradise One Republic - All The Right Moves Pernille - Turn The Lights Off Selena Gomez - Naturally Katy Perry feat Snoop Dogg - California Gurl Chipmunk ft Esmee Denters - Until You Were Gone Pixie Lott - Cry Me Out (Club Remix) Jason Derulo - Ridin Solo Alexandra Burke feat Pitbull - All Night Long Yolanda Be Cool ft DCUP - We No Speak Americano Ocean Drive ft Aylar - Some people Jamie Foxx ft. T.I. & Justin Timberlake - Winner Mange Schmidt Feat Vanessa - Allvarligt Talat 3OH_3 - Touching On My Karpe Diem - Kardemommeloven Nico D feat Jah Mason - Ruff Times Iyaz - Solo Ahmad Belvin - I Be On Some Other Shit Ahmad Belvin - Super Sorry Alexander Rybak ft. Oppmur - Fela Igjen Ashanti Ft. Snoop Dogg - Stars in the Sky Eminem - Not Afraid Chris Brown Ft. Lil Wayne - Gimme That (Darkchild Remix) Christina Aguilera - Not Myself Tonight Ciara - Blauw Ciara - I Run It Darin - You_re Out Of My Life Detail Ft. Lil Wayne T-Pain Travis McCoy - Tattoo Forever Dj THT feat. Nordic Stars - Crying in the Rain Drake - Find Your Love Flo Rida ft Kristine Mirelle - Vente Flo Rida ft_ Rodney - Im From The Ghetto Flo Rida - Work For Me Flo-Rida - Ballin Freeplay - Down Headhunters - Days Like That Honorebel ft Sean Kingston Trina - My Girl Enrique Iglesias ft. Pitbull - I Like It Inna - Love (Cosmic Overdrive Bootleg) Jay Sean feat Lil Jon - Oh What A Night (Prod_ by David Guetta) Jhevon Paris Ft Girlicious, pat K-She Got Me Kelly Clarkson - Wash Rinse Repeat Lady GaGa - Alejandro [The Sound of Arrows Remix] 3OH3 ft Kesha - My first Kiss Pitbul - Feels Good Sean Kingston ft Detail - Rude Girl Usher ft Bei Maejor , Will I Am - OMG Remix 3OH 3 ft. Kate Perry - Starstruck <3 Akon - New York City 3OH 3 ft. Kesha - Blah Blah Blah Jennifer Lopez ft. Pitbull - Fresh Out the Oven Inna - Hot Inna - Amazing Mariah Carey ft. Ne-Yo - Angels Cry Timbaland ft. JoJo - Losing Control Pussycat Dolls - Top Of The World Lady GaGa, Shakira, Pitbull, Madonna, David Guetta ft Akon - Mega Mash Up Remix Karpe Diem - Ruter Tiesto ft. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone Sean Kingston - Why You Wanna Go Chris Brown - Crawl Artists for Haiti - We Are The World 25 for Haiti Tommy Fredvang - Wake Up Call The Baseballs - Umbrella Karpe Diem - Ruter Venke Knutson - Jealous Cause I Love You Monday 2 Friday - Wishing Well Elin Gaustad - Confessional Song Justin Timberlake - Mother Love Arnej - They Need Us A1 - Take You Home A1 - Don`t Wanna Lose You Again Bjørn Johan Muri - Yes Man Black Eyed Peas - I'mma Be Trey Songz - Say Aah Snoop Dogg - I Wanna Rock Ludacris - How Low Kevin Rudolf feat. Birdman, Jay Sean & Lil Wayne - I Made it DJ Jurgen - Crazy Sexy Cool Lady Gaga - Monster Junior Caldera - what you get Mini Viva - Left My Heart In Tokyo Three 6 Mafia (feat_ Flo Rida _ Sean Kingston) - Feel It.mp3 Wynter Gordon - Dirty Talk (Prod. By David Guetta) The Black Eyed Peas ft Kid Cudi - Boom Boom Pow (remix) You Are My Diamond - Tiesto Cheryl Cole Ft Will IAm - 3 Words (Geeneus Remix) Rihanna Feat. Justin Timberlake - Hole In My Head Kesha ft Pitbull - Tic Toc remix Kesha - Kiss N Tell Kesha - Dirty Picture Kate Perry ft Timbaland - If We Ever Meet Again <333 Miley Cirus ft Timbaland - We Belong To Music Lil Wayne - Give It Up 2 Me (Feat. Shakira, Timbaland) Dash Berlin - Never Cry Again Kesha - Take It Off Weezer- Cant Stop Partying ft Lil Wayne Wiz Khalifa - Say Yeah (Dirty) Rihanna - rude boy JLS - Beat Again Sean kingston - Face Drop Enjoy;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå