lilly of the walley Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Er de noe tess eller er det bare tull? Dette er noe gutten min ønsker seg mest! Men usikker på om jeg ønsker å kjøpe det om det er leker som bare blir liggende og ikke lbi lekt med fordi de er upraktiske eller dårlig kvalitet.......
kitty litter Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Guttungen fikk det til jul i forfjor..ikke blitt mye brukt, plastikk dritt, helt jævli å betale 500 kr for slikt skrap... men det er vår erfaring da...
lilly of the walley Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 mm tenkte meg det skjønner du, men hvordan forklare en på 5 det da??? Han vil jo ha et hjem til disse gormitiene sine! hmm problematisk!
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Huff nei jeg hadde heller kjøpt noe annet men men de er jo ikke gamle når de vet hva de ønsker seg.... Her har jeg rett og slett styrt unna alt sånt. Bakugans får han men der går grensen haha....
lilly of the walley Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2010 enig i det, men synes gormitifigurene er litt kule faktisk.. noen er sjøllysende og andre skifter farge i vann...wow liksom, men litt kult for disse små. Han ønsker seg det mest av alt i HELE verden!! stakkars liten <3
Villa Perlesukker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Haha det er jo det de sier hihi Husker største fikk en robot en gang... han kledde på den babyklær og dullet med den i flere måneder så man skal ikke dømme de små for fort hehe
lilly of the walley Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2010 jo, men det er ikke første gang det blir sagt kan du si. Første gang var til jul. Så det i en lekebutikk og han hang seg helt opp i den øya! Det er jo så mye annet! hva annet kan han få da tro? neo som er litt av det samme... Han har ridderborg og den blir ikke såååå mye brukt, men han hadde ikke ønsket seg den heller da han fikk den.
kitty litter Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Hvis ha leker mye med gormitifigurene sine, har de i vann osv. så kan det jo hende han kommer til å bruke det mye og da tenker jeg jo det er greit? Det er "kulper" man kan fylle med vann i gormitiland osv..så litt morsomt kan det jo være hvis man bruker det, men jeg husker vi voksne ihvertfall ble skikkelig skuffa... var liksom bare noe plastegreier...og en papplate under...
lilly of the walley Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2010 Ja da er det jo praktisk med kulper man kan ha vann oppi! hmm må tenke litt på denne altså............
lilly of the walley Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. juli 2010 nei leker ikke så fryktelig mye med de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå