Thea <3 Lotte Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hei Nå begynner jeg å bli så lei Hello Kitty! Det er jo OVERALT, og på ALT! Selv kjøper jeg ikke klær til dattera mi på 2år, med Hello Kitty på.. men tenk så mye fint det kunne vært, hvis denne katta kom seg av alle klærne! Flere som er enige? Før, når jeg var yngre, var Hello Kitty et "eksklusivt" merke, som man ikke fikk tak i overalt, og da var det mega spennende å ha en liten lommebok eller noe med katten på.. men nå? Nei, vet du hva!
Gjest Siklerotte Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Ja og ja. Hater den katten, og den er overalt, ødeleggende!
ToillSjur Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Enig med deg!!! Er møkklei den katta! så jeg handler klær til datteren min på name it, cubus, lindex...alle andre butikker enn h&m.. der går det nesten kun i hello kitty
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Helt enig ja! Og datteren min er ikke engang bikket 11 mnd... :-/ Kjøper ikke noe selv med den katten på, men har fått litt i gave. Eller jo, kjøpte en bukse som jeg likte kjempegodt der det var en bitte liten logo som uansett ville bli skjult av kjole/tunika, men det er det eneste. Synes ikke engang katten er søt, bare stygg og plagsom.
Sweet Amber Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Hehe, godt det ikke bare er meg. Synes det er helt utrolig fantasiløst at omtrent alle produkter til jenter nå skal være med hello kitty. Først synes jeg det var søtt, men nå begynner jeg å gå lei. De melker det jo SKIKKELIG også da:) (og alle gutteklær skal ha spiderman og star wars.. alle gutta i barnehagen har det, og ikke EN av de får se spiderman eller star wars på noen år ennå.)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 *kremt* mine gutter ser Star Wars the Clone Wars (nrkSuper) og har gjort det i ca 1 år. 2 av dem er i bhg alder (ene blir skolegutt i høst), så joda, noen gutter ser på det selv om de er små ;-) Må si at 3 åringen min ikke er så veldig interessert i handlingen da, men lar seg fascinere av Yoda og r2d2.
Mandalas Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Haha, jeg liker den heller ikke. Men fire-åringen her elsker den! Og så utrolig stas det er i bhg når det er flere jenter som også har HK på klærne. Det er mormor som har kjøpt alle HK klærne til datteren her da, men hadde nok kanskje gjort det selv også når jeg ser hvor glad hun blir når hun får på disse klærne.
Snuppa! Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Enig med dere, kan til nød kjøpe hello kitty hvis det kun er ett pittelite merke. Men nå etter jeg har blitt guttemamma har jeg slutta å irritere meg over jenteklær. For det er virkelig en utfordring å finne fine gutteklær:(
BlåBlå Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Enig ! Nå har ikke jeg jente, men ei veninne kan ikke fordra den katta - men den er jo overalt.
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 Har ikke en ting med den katta på i huset, og sånn skal det forbli. Kommer det noe i gave, så er det rett og bytte, og kan det ikke byttes, så er søppla riktig sted...
lille sprelle Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Snuppa er 2 år og 4 mnd. Det eneste vi har med katta på er truser! Og det var det faktisk jeg som lokket med - "når du er flink og ikke tisser i bleie, men i potte eller do, skal du og jeg gå å kjøpe hello kitty truser" Hun vet nemlig utmerket godt hva det er selv om hun ikke går i barnehage og ikke ser på tv. Veeeel katta kan godt være på trusene hennes så lenge det var en av tingene som gjorde henne bleiefri!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Var en av de som hatet HK og alt med det på pluss Disney-prinsesser.. Men med ei som blir 3 år om en uke, og alt hun ønsker seg er "hva som helst med Hello Kitty", så har det blitt vanskelig å styre unna.. Men bare snuppa er glad, og det ikke er dyrt, så er det jo igrunnen samme for meg hva slags klær hun har, da..
mmp <3 Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Er jeg den eneste som liker katta? Eller i det minste synes den er søt? Hehe
The Bad Gal Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Vi har en god del Hello Kitty her, eldste jenta mi på 2,5 liker HK kjempegodt, og jeg synes også den er helt okei. Jeg finner masse klær som ikke har HK på, så går nå fint an å unngå det om man vil:-) Liker godt barneklær med sterke farger, gøye trykk og sånt, så Hello Kitty passer fint for oss. Viktigst at barna selv liker klærne, synes nå jeg, det er de som skal gå med dem.
Mammapudding Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Her i huset er det rosa og hello kitty som er Leah sitt høyeste ønske til 3-årsdagen om 1 mnd..plager meg ikke i det hele tatt
MathildeC Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Jeg likte heller ikke at det var HK på alt, og kjøpte aldri klær med det på. Nå er jenta mi 3 år om få dager, og hun liker den, så da har jeg veket prinsippene mine og hun har f.eks truser og t-skjorter med HK på :-). Og det gjør meg ingenting :-)
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Jeg greier ikke å irritere meg, og minsta på tre elsker jo katten over alt:) Enten er det HK eller Dora som er tingen, og jeg gidder faktisk ikke å irritere meg så veldig:) Klærne er da både greie og relativt fine, og jeg orker ikke å ha et prinsipp mot en katt liksom;)
tinus med jente06,gutt10 og?12 Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 Er d mulig å lage så mye av dette? Enten liker man hello kitty eller så liker man den ikke. Ja,d er litt i overkant mye av det på klærne nå,men de er da ikke stygge for det. Og bare d å skulle kaste klærne hvis d er hk på det er vel rimelig drøyt. Men hver sin smak,jeg er drittlei cars på alt mulig,men går ikke rundt å klager på det for det,da kjøper jeg heller klær ett annet sted. Uansett så lenge barna har ett stort ønske om det,så er det de som til syvende og sist skal gå med det.
Ugl@ Skrevet 11. juli 2010 #19 Skrevet 11. juli 2010 Synes den er søt jeg, men alt med måte. Jentene elsker Hello Kitty, og har vel litt effekter, bla t-skjoter og short, kjoler, sekk/ veske, puzzlespill, fjernstyrt fly og litt annet småtteri. Føler ikke vi trenger mer, viktigst hva ungene liker synes jeg, så får jeg som mamma bare være så lei som jeg vil. De vokser det vel av seg.
Thea <3 Lotte Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. juli 2010 Det var ikke snakk om prinsipp! Jeg er bare lei.. Og ja, selvfølgelig kjøper jeg klær andre steder..Lindex og Name-it er våre favoritter:) 2åringen min har begynt å få egne meninger om hva hun skal ha på seg, men så lenge det ikke er noe HK å velge i skapet, får hun jo heller ikke valgt det.. MEN, dersom dette er KUN det hun ønsker seg til neste jul/bursdag, skal ikke jeg være streng mamma og si nei! Og ja, jeg er om mulig, enda mer lei prinsessene til Disney! Sukk.. og alt er jo bare rosa.. Rødt, og litt sterkere farger er jo fint også!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. juli 2010 #21 Skrevet 11. juli 2010 Har ingen grunn til å være lei av den katten. Tuppelina på 4 har ingen plagg/effekter med Hello Kitty eller Disneys prinsesseklan. Hadde hun sagt hun ønsket noe med en av disse tingene på, så hadde jeg ikke nektet henne. Det er tross alt bare klær.
litenmensøt Skrevet 11. juli 2010 #22 Skrevet 11. juli 2010 Jeg elsker Hello Kitty syns katta er kjempesøt. Elsket det som barn og, så det henger vel igjen derfra.
X10ne Skrevet 12. juli 2010 #23 Skrevet 12. juli 2010 Hehe. Har dere sett denne? http://goodbyekitty.net/ Ikke for sarte sjeler...
trollmamma Skrevet 12. juli 2010 #24 Skrevet 12. juli 2010 Å ja, er rimeleg lei helo kitty og råååsa prinsesse klær eg også. Har ei jente på 9 som var veeeldig råsa då ho var yngre, no hater ho rosa, prinseser og helo kitty ;o) Men så har eg ei lita tulle på 1 år, så da er det vell påann igjen snart hehe. Det finnes iallefall stort utvalg til jenter, til gutta mine så synst eg det er håplaust å finne fine klær. Kan ikkje fordra spiderman og batman klær. Mørke dystre farger med støgge mønster på. Usj! Handler meir og meir kjønnsnøytralt og andre farger enn på kjedebutikkene. Etter snart 12 år som mamma, så får ein litt nok av prinsesser og superhelter ;o) Men, ungene må jo få bestemme litt sjølve kva dei vil gå med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå