Gå til innhold

Herregud skal det være så vondt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vondt når lillemor rører på seg, det er så vondt at jeg sitter her å stønner å holder pusten å banner!!!! Å det er vondt å sitte så jeg må løfte på rompa! Vondt der hun skal UT!

Så slutter hun å røre seg å da ble det bare smerte som varte ei lita stund, å forsvant, å så rører hu på seg igjen, å det er VONDT!

Slimproppen gikk på onsdag, så gikk det i morrest også!

MEN så vondt som nå, har jeg ikke opplevd?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet virkelig ikke.. men jeg får kjempe vondt når gutten her beveger seg, så stopper det når han ikke beveger seg å med en gang han beveger seg igjen får jeg vondt, kjennes rett å slett ut som jeg holder på å føde.

Skrevet

Jepp, melder meg på også. Jeg har måtte slutte helt med å drikke noe søt eller kaldt, fordi da blir det helt uutholdelig!

Satt her igår kveld etter litt cola og holdt på å gråte fordi det var så smertefult. Synes bare det er kjedelig å ha så mye vondt uten at det betyr noe er på gang. Men er fortsatt alltid veldig takknemlig hver gang hun rører på seg.

Skrevet

kjenner også smerter nederst i mage/underliv når små'n bevege på seg.. å di kommer så pluttselig at man får ikke forbereda seg i det hele tatt...

men hjelper litt å strekke seg ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...