Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Det er så vondt når lillemor rører på seg, det er så vondt at jeg sitter her å stønner å holder pusten å banner!!!! Å det er vondt å sitte så jeg må løfte på rompa! Vondt der hun skal UT! Så slutter hun å røre seg å da ble det bare smerte som varte ei lita stund, å forsvant, å så rører hu på seg igjen, å det er VONDT! Slimproppen gikk på onsdag, så gikk det i morrest også! MEN så vondt som nå, har jeg ikke opplevd?!?!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 jeg vet virkelig ikke.. men jeg får kjempe vondt når gutten her beveger seg, så stopper det når han ikke beveger seg å med en gang han beveger seg igjen får jeg vondt, kjennes rett å slett ut som jeg holder på å føde.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jepp, melder meg på også. Jeg har måtte slutte helt med å drikke noe søt eller kaldt, fordi da blir det helt uutholdelig! Satt her igår kveld etter litt cola og holdt på å gråte fordi det var så smertefult. Synes bare det er kjedelig å ha så mye vondt uten at det betyr noe er på gang. Men er fortsatt alltid veldig takknemlig hver gang hun rører på seg.
vurdere1til Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 kjenner også smerter nederst i mage/underliv når små'n bevege på seg.. å di kommer så pluttselig at man får ikke forbereda seg i det hele tatt... men hjelper litt å strekke seg ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå