Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hun har nå offisiellt drept en som jeg før mente var en utrolig flott powerballade, og gjort den om til skvip. Bare hun kunne få til det med den nydelige sangen. Det er en fornærmelse mot Poison at et slikt mesterverk blir torturert og drept på denne måten, og drapskvinnen er Miley Cyrus. Every Rose Has Its Thorn... R.I.P http://www.youtube.com/watch?v=VFIKPGVTwEY
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 så la være å høre på den da, ikke værre...vil tro at Poisons versjon ikke er fjernet fra universet ennå, så er jo bare å sette på den istedet...makan til syting
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Er egentlig ganske enig. Hvorfor skal alle artister rappe og ødelegge andres sanger? Lag dine egne møkkalåter og la de bra låtene som alt er skrevet være i fred, fantasiløse dustejente!
Gjest Tale30 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jeg syns vel forsåvidt at Poison trashet den rimelig bra helt på egenhånd..
LinnisR83 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Enig med HI. Syntes Miley skulle gått over til nynning....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Tusen takk for at den drittsangen nå ligger og kværner på hjernen min. Likegyldig om det er Miley eller Poison, så SUGER den.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Nå har jeg ikke hørt på den grusomme etterapinga hennes frivillig. Jeg har da vett nok til å styre unna i den grad det er mulig. Men hva når _andre_ spiller søpla så høyt at det er umulig å unngå å høre det? Eller hva når den forbaska reklamen brøler den ut så snart du setter deg på do eller av annen grunn er forhindret til å skru lyden av? Hun skulle holdt seg til Disney, og ingenting mer. Da hørte folk mølet frivillig i det minste... HI Og til du siste som kommenterte ett eller aent klokkeslett: Vær så god! ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Ja jeg har trampa på et par edderkopper og klaska til en del mygg og fluer osv i mitt liv, men synes da ikke at det er på langt nær så fælt som det hu har gjort nå :-) HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Eeh, du er rar om du kaller folk morder bare fordi de gjør coverlåter! Man trenger ikke å dra den så langt som å kalle henne morder! Hun er fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Tror ikke du skjønte helt hva jeg mente. Jeg sa ikke at hu hadde drept Bret Michaels, jeg sa at hu hadde drept sangen. Herregud så bokstavelig alt skal tas her HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Jaja, det ser nå ut som om du har lagt inn hat mot jenta!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Nei det kan jeg ikke gjøre for jeg kjenner henne ikke, men jeg hater versjonen hennes av akkurat den låta. STOR forskjell på de to tingene. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Les alt du har skrevet en gang til. Miley in my <3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har bl.a. skrevet at hu burde holdt seg på Disney slik at det kunne være frivillig å høre på eller ikke. Ja, og hva så? På Disney hadde det ihvertfall ikke vært mulig å rasere bra musikk! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå