Gå til innhold

Nå ble jeg skremt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lengre tid har jeg kjent "spark" i magen, men jeg har tatt det som fantomspark rett å slett på grunn av det faktumet at jeg ikke er gravid. den siste tiden har det bare blitt sterkere og nå "sparker" det over alt i magen. er det tarm systemet som er helt på trynet eller hva skjer?

noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg opplevde det for noen måneder siden. og jeg fikk HELT hetta:)

Tok sikkert 3 gravidtester som selvfølgelig alle var negative. Det ga seg heldigvis etter en viss tid.

Ta en test for sikkerhetsskyld du:)

Skrevet

Godt mulig det er tarmene dine som beveger seg tilbake på plass ja. Jeg opplevde slikt hele 6mnd etter fødsel.

Lene siden du fødte da?

Skrevet

Det er 5 år siden jeg fødte! det har blitt skikkelig intenst de siste ukene.

Skrevet

Ups! Ta en test!

Skrevet

Jeg har hatt mens hele tiden også. og siste jeg var gravid var jeg temmelig stor når sparketiden begynte. TEMMELIG stor. folk trodde jeg var fødeklar! det bare sparket nå på en måte jeg ikke har kjent før. på siden av magen. ikke midt i som det vanligvis gjør når man har tarmsprell!

Skrevet

Har du hatt mensen da?

Skrevet

jepp for ei uke siden. det tar helt av inni magen nå. oppe ved magesekken også. det værste er at jeg kjenner det hvis jeg legger hånden på i tillegg. jeg har fast mensen og ingen positive tester.

Skrevet

Jeg opplevde det.

Tok en UL da testen var negativ, og jeg skulle plutselig ha baby om 18 uker..

Jeg hadde ikke mensen da...

Skrevet

jeg har mensen da. så tviler på at jeg er gravid, ikke i følge både lege og hjemmetester så er jeg ikke det. men har hørt om flere som har opplevd dette og fortsatt vært gravid men dem vr av stor størrelse så det vistes ikke så godt. jeg er da ganske så tynn.

Skrevet

Jeg hadde mensen i 3 mnd før den forsvant.

I tillegg så viste det ikke på meg i det hele tatt omtrent før det var gått nærmere 5 mnd. Da begynte det å legge seg litt rundt på de irriterende plassene. Så kan godt være at du er gravid uten å ha fått noen typiske tegn.

Skrevet

Er man kommet et stykkeut i svangerskapet tester man faktisk negativt... Bare sånn til opplysning:)

Skrevet

Det har jeg ofte!!!

Hatt det i ett år..burde vel ha fått barnet da?

hehe..har sprial og lite sex så er IKKE gravid!

Skrevet

skulle hatt en ultralydmaskin her hjemme. hadde gjort ting mye lettere. men seriøst det banker. og skulle igrunn tro at jeg var gravid for det har kjentes slik ut lenge. hadde jeg plutselig spytta ut en unge hadde jeg blitt dritglad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...