Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg så og i mangel på noe annet å gjøre så velger jeg å "rydde" i godtskapet... noe ble smakt og kastet på mens endel ble fortært sammen med en clausthaler, sukk, bli kilo av det her gitt... Noen som har noe bedre å fore en fredag kveld med ingenting på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, du er ikke patetisk. :)

men tipset er å ikke ha søtsaker i huset annnet enn når det er helg. Selv kjøper jeg aldri mer snop enn at jeg vet at det spises opp i løpet av helga. For er det ikke i skapet, kan jeg heller ikke ta det og spise det :)

Nå må jeg være ærlig å innrømme at jeg er så heldig at jeg ikke er spesielt glad i søtsaker og potetgull osv heller da.

Forresten synes jeg det er veldig godt med grønnskaer og dip. Spesielt blomkål er kjempegodt sammen med Holidaydip. Dipèn blander jeg enten med lettrømme eller creme fraishe. :)Det finnes andre grønnsaker som er gode også da; babygulerøtter, hodekål, agurk, paprika, osv. :)

Men du er IKKE patetisk :)

Skrevet

Helt enig her :) Selv har jeg alltid små plommetomater jeg kan momse på, jordbær, moreller og druer. I tillegg til annen frukt. Skjærer opp frukten å legger den på fat så ser det mye mer innbydende ut og fristende å spise. Grønnsaker med dip er også en utrolig god erstattning! Bruk mager kesam istedenfor rømme så er det nesten kallori fritt og kan spises til det tyter ut øra :P (lært når jeg gikk på grete roede kurs).Og drikk vann! Det tar litt tid men da til slutt vil du ikke ha dette higet etter sukker lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...